bergkvist Skrevet November 8, 2011 Skrevet November 8, 2011 Anbefaler til ikke å handle med denne karen og han står på useriøs liste også å det skjønner jeg!! Gratis bump
handsome Skrevet November 9, 2011 Skrevet November 9, 2011 Trenger denne + batterisettet for batteri bak. Send PM med pris inn frakt! Sent from my Desire HD using Tapatalk
motocross4 Skrevet November 10, 2011 Forfatter Skrevet November 10, 2011 Anbefaler til ikke å handle med denne karen og han står på useriøs liste også å det skjønner jeg!! Gratis bump HVA ER DETTE FOR NOE TULL? DE MESTE AV DI TINGENE ER ORDNET OPP ANDRE AV DEM HAR EN ANNEN BAKGRUNN. HAR DU GJORT NOE HANDEL MED MEG OG IKKE FÅTT DET DU SKULLE OSV? KAN DU FJÆRNE DETTE INLEGGET SÅ TAR VI RESTEN PÅ PM?
motocross4 Skrevet November 10, 2011 Forfatter Skrevet November 10, 2011 Anbefaler til ikke å handle med denne karen og han står på useriøs liste også å det skjønner jeg!! Gratis bump Og ja. Veit det tok veldig veldig lang tid før du fikk eksosen din og det har vi snakket om og det beklagde jeg veldig. Og grunnen til at det tok di var fordi jeg hadde dette på verkstedet mitt og det er 30 min unna og jeg har ikke lappen og hadde ikke stor nok bil. Men nå har du fått det for en stund siden og har du noe mer og klage på så får du ta det på pm og ikke øderlegge tråden min for en fille ting! Robin
OrjanBmw Skrevet November 10, 2011 Skrevet November 10, 2011 har du 320i katalysator? diamantsvart førerdør? grill+grillramme(nyre)
motocross4 Skrevet November 10, 2011 Forfatter Skrevet November 10, 2011 har du 320i katalysator?diamantsvart førerdør? grill+grillramme(nyre) Alt dette er solgt! Har blå fører dør da men resten solt! Robin
motocross4 Skrevet November 11, 2011 Forfatter Skrevet November 11, 2011 Opp, batteri moterings sett solgt.
bergkvist Skrevet November 12, 2011 Skrevet November 12, 2011 Prøvde å ta kontakt via telefon og det klarte du tydeligvis kkke å svare på for du sendte deksel på feil side!!!
motocross4 Skrevet November 14, 2011 Forfatter Skrevet November 14, 2011 Prøvde å ta kontakt via telefon og det klarte du tydeligvis kkke å svare på for du sendte deksel på feil side!!! for en dust du er!
bergkvist Skrevet November 14, 2011 Skrevet November 14, 2011 snakk for deg selv!!! er ikke jeg som står på useriøs liste og sier jeg har sendt vare som ble sendt 3 uker senere!!!! forbanna useriøs idiot
motocross4 Skrevet November 14, 2011 Forfatter Skrevet November 14, 2011 snakk for deg selv!!! er ikke jeg som står på useriøs liste og sier jeg har sendt vare som ble sendt 3 uker senere!!!! forbanna useriøs idiot 3uker? blei sendt 8dager etterpå da men ok. Og skjønner ikke at det var så stort problem for den eksosen lå på postkontoret ditt i 2 dager så. Men ok ta resten på PM om det er mer!
bergkvist Skrevet November 14, 2011 Skrevet November 14, 2011 Haha tok 3 uker + fra jeg overførte penger til dei låg på postkontoret å det vett du jævlig godt, hvorfor svarte du ikke på når jeg sa du sendte deksel på feil side?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå