kårekloak Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 Ønsker å kjøpee baklykter med hvit blink til e34 touring, eller bare glasset! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 Ønsker å kjøpee baklykter med hvit blink til e34 touring, eller bare glasset! Jeg har det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kårekloak Skrevet September 28, 2011 Forfatter Share Skrevet September 28, 2011 Ønsker å kjøpee baklykter med hvit blink til e34 touring, eller bare glasset! Jeg har det også Hehe, da tror jeg nesten du må komme med en pakkepris til meg på hovedlyktene framme og baklyktene med hvit blink (eller om det er bare glassene bak?) ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 Hørte ikke noe fra deg etter at jeg ga deg pris, så hovedlyktene er solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kårekloak Skrevet September 28, 2011 Forfatter Share Skrevet September 28, 2011 Okei, har bare meg selv å skulde da Eller disse baklyktene da, de passer til touring og har den øverste delen hvit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå