Kekkonen Skrevet September 28, 2011 Skrevet September 28, 2011 Har sett at det er mulig å få kjøpt fjærskåler foran til E39 som senker 1-2 cm... Noen som har erfaring med disse? Syns bilen er lav nok bak, men kunne godt tenkt meg at den datt ett par greie cm i fronten... Innspill anyone?
e36touring Skrevet September 28, 2011 Skrevet September 28, 2011 monterte det på min touring me originalt sportsunderstell jeg, datt ca en cm mener jeg
pedro Skrevet September 28, 2011 Skrevet September 28, 2011 Jeg har også vurdert dette, men har blitt frarådet dette. En annen ting er om bilen da letere vil slå nedi på "norske" veier? Har hatt ett par skikkelige stygge smell på ugjevne grusveier. Vurderer det fortsatt da bilen min har ett temmelig stort wheelgap framme soom ikke akkkurat er pent. Koster vel bare en ca tusenlapp? P
bcrazy Skrevet September 28, 2011 Skrevet September 28, 2011 Selvsagt vil det lettere slå nedi. Bilen blir jo 1 cm lavere. Har dette selv på min 520. Fungerer fint. Synes bilen får akkurat passe "stuk" Har senket min 40mm foran og 30mm bak. Fungerer fint, men på grusvei og om vinteren har det lett for å skrape nedi.
Kekkonen Skrevet September 28, 2011 Forfatter Skrevet September 28, 2011 Vurderes sterkt...gapet mellom skjerm og hjul foran kontra bak er liksom litt for stort. På norske veier slik de er i dag så går vel snart alt i filler enten det er senka eller ikke...på den ene eller andre måten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå