Henryk Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 Er på jakt etter en hel og fin bakluke til e34 sedan! Noen som har? Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 Jeg har, den er blå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 Jeg har en lys blå i god stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 Jeg har, den er blå. Glemte å si at den er rustfri. selges for 500kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 Hva slags blåfarge er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 Tja, vettda pokker hva den heter jeg, er mørkblå, mer vet jeg ikke da jeg ikke har lakkoden lengere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet Oktober 3, 2011 Share Skrevet Oktober 3, 2011 og jeg har i sort. diamantswartz metallic 181. Strøken, 500 om du hentern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henryk Skrevet Oktober 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2011 Får opp denne tråden igjen da jeg aldri fikk kjøpt noen bakluke. Men er på utkikk etter en rustfri diamantsvart bakluke! Noen som har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet Oktober 25, 2011 Share Skrevet Oktober 25, 2011 Haha! Jeg ga bort/sendte med en strøken diamantsvart bakluke på lørdag. Om det er av interesse for deg har jeg en i rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henryk Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2011 Hehe! Er den røde rustfri og uten bulker da? Hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
team bmw Skrevet Oktober 26, 2011 Share Skrevet Oktober 26, 2011 Hvis du ser i avataren hans, Sala 3 mil utenfor Vesterås i Sverige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet Oktober 26, 2011 Share Skrevet Oktober 26, 2011 Den røde er det litt uviss status på, men om du er interessert skal jeg titte på den. Jeg BOR i sala, men har også et hus ved gardermoen, og delelagret mitt der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå