hhuseboe Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 Ønsker nye seter i bilen min da de orginale ikke er noe komfortabel. Tar imot alt av forslag,skinn, sportsseter etc Legg ved bilder, sted og evt. Pris Jeg holder til i Bergen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn H Skrevet September 30, 2011 Share Skrevet September 30, 2011 Har to røde sport-skinnstoler til salgs som ligger her i Bergen. I god stand uten hull. Skal se om jeg finner bilder. Har bud inne på 2000kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hhuseboe Skrevet September 30, 2011 Forfatter Share Skrevet September 30, 2011 Kommed bilder du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn H Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 Kommed bilder du Her er noen bilder; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hhuseboe Skrevet Oktober 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2011 Hadde de vært i svart hadde jeg tatt de, men syntes rødt blir litt for vulgært i svart bil om du skjønner. Men takk for bilder og melding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 har svarte stoff seter, som er helt fine!!! går billig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hhuseboe Skrevet Oktober 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2011 Stoff seter som i vanlige eller sport ? Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 er vanlige stoff seter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hhuseboe Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2011 Vanlige stoff seter er det jeg har og er ute etter noen andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianRudi Skrevet Oktober 3, 2011 Share Skrevet Oktober 3, 2011 Har svarte sportstoler i stoff. Veldig behagelige. Med noe m-fargede mønster i midten. har noen dårlige bilder på telefonen jeg kan sende deg på SMS eventuelt, om du sender meg tlf nummer. Mvh, Kristian Rudi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Jeg selger ekte m3 skinn interiør til sedan i hvitt, som er i MEGET bra stand. 3.500. Komplett inkl allt, framseter, bakseter, dørtrekk og allt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hhuseboe Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2011 Har svarte sportstoler i stoff. Veldig behagelige. Med noe m-fargede mønster i midten.har noen dårlige bilder på telefonen jeg kan sende deg på SMS eventuelt, om du sender meg tlf nummer. Mvh, Kristian Rudi Kan du ikke laste opp ? Hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Ikke interessert i m3 interiør til 3.500??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hhuseboe Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2011 Bilder og hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Bilder og hvor holder du til? sarpsborg. bilder er her: http://s395.photobucket.com/albums/pp36 ... W%20parts/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå