håk Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 Hva bør jeg gjøre for å få fin lyd i en slik en? Kan jeg kjøpe endestusser å fjerne en kat? Bør jeg kjøpe helt effektanlegg? Fordeler/ulemper? Ønsker også to fine utblås Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 hvis du skal gå for billig å grei lyd hadde jeg valgt simons, her hvor jeg bor får du hele eksosen til 3500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet September 29, 2011 Forfatter Share Skrevet September 29, 2011 hvis du skal gå for billig å grei lyd hadde jeg valgt simons, her hvor jeg bor får du hele eksosen til 3500 Hvor er det? Får det vel kanskje på nettet også da... Hvordan er lyden i disse? veldig bråkete? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 hvis du skal gå for billig å grei lyd hadde jeg valgt simons, her hvor jeg bor får du hele eksosen til 3500 Hvor er det? Får det vel kanskje på nettet også da... Hvordan er lyden i disse? veldig bråkete? nei de er faktisk ikke bråkete, gir en fin å sportslig lyd, glenns bil deler heter det der jeg handla,, men burde også få tak i det på nettet ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 scorpion får du også til litt over 3000 på koed.no trur eg. Eisenmann er heller ikkje feil, men gjerne litt dyrere, supersport kan også vere et alternativ. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet September 29, 2011 Forfatter Share Skrevet September 29, 2011 Ligger vel bare orginalt på koed såvidt jeg kan se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 Har Scorpion på min 520 (2l), og er meget fornøyd. Ikke for høyt og bråkete, men med godlåt. Prisen er også helt kurrant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 håk, sjå på tuning også effektanlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå