Concep Skrevet September 29, 2011 Skrevet September 29, 2011 kan jeg ha reimføringen min vist som på bildet ? Finner liksom ikke noen andre mulige måter å gjøre det på. Kompressoren er øverste punkt og er såvidt ikke med på bilde men dere skjønner jo hvordan den går ! Og ser att den er veldig nærme hverandre der den ene strammeren sitter men denne kan jeg justere opp så går fint med tanke på klaring !
Kennethe34 Skrevet September 29, 2011 Skrevet September 29, 2011 Reima vil sannsynligvis bare slure på dynamoen, den trenger så stor kontaktflate mellom reim og reimhjul som mulig.
M|Fjeld Skrevet September 29, 2011 Skrevet September 29, 2011 Skal nok gå bra det der Muligheter for at dynamoen vil slure, men tviler Blir jo mer kontaktflate når man får stramma opp Edit: Oppsetter er jo produsert av Ess, så skal gå helt fint
Bimmer327tic Skrevet September 29, 2011 Skrevet September 29, 2011 Kan jo ikke bli stort mere kontakt flate enn det er på dynamoen nå, så jeg ville gått for denne løsningen. Det er vel ingen andre måter og dra reima på uansett?
Concep Skrevet September 29, 2011 Forfatter Skrevet September 29, 2011 Nei prøvde meg litt fram og tilbake, men eneste mulige måte hvor riller er i kontakt med rillene på reima på alle hjul. hjelper å få stramma det også ja, må ha kortere reim bare.. men det skal ikke være noe problem altså ?
Concep Skrevet September 29, 2011 Forfatter Skrevet September 29, 2011 Hvilken av reimene er til vannpumpa ? er det den mellomstore i høyre hjørne ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå