Gå til innhold

Thewiz's E36 Coupé - Tips?


downshift
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe, kan vi ikke ha like felger Henrik ? ;)

Nå har jeg 205/215 liggende fra throwing star felgene, så det blir å bruke de eventuelt på Double Spoke.

Double spoke felgene er ikke strøkne da, mye kantkjøring på et par felger, samt at den ene felgen har fått seg en liten bulk.

Null stress ;) Jeg har fint lite med å gjøre hva du monterer på din bil :P Syns både sunflower og DS i org utførelse er kule

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk gjort litt i dag også. Var utrolig deilig å tukle litt med bilen igjen.

Den ene lyspæra hadde gått foran og justeringsmekanismen hadde hoppet av på begge sider så lysa lyste i alle retninger. Fikk kjøpt ny pære og fikset justeringsmekanismen (høydejustering). :)

Monterte også noen lister langs døra som jeg tidligere hadde latt være da det er litt tight og vanskelig å få dem til å sitte riktig.

Så var det problemet med at waieren til panseret ikke fungerte. Undersøkte litt mer og fant ut at den var røket ved feste inne i bilen. Så da blir det å bestille ny :)

0cw8aqn20kc9ieafhnlo.jpg

29y76es50h1hgic343r2.jpg

7zb3vvouzys4njze23xe.jpg

Så ble det årets første vask ! :) Brukte først prickbort på nedre paneler, så foamgun på hele bilen for så å spyle av bilen med varmt vann. Tørket hele bilen med microfiberhånkle etterpå :)

oc7c45uw3ev7jniqtotk.jpg

t5oxde6snjraupdlu8wl.jpg

vtx6bx18g3pktx9j7wcf.jpg

vuqz2t8qgfa58wsc82v7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører diesel på 120 hester mens m3'en står stua vekk, så ting tyder kanskje på det.

Nei, synst berre det ser litt sletent ut når hjulbuen dekker over gummien helt ned til felgen omtrent :) iallefall få felgen ut litt så det nesten subber om du skal ha det så lavt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde 535'en var bruksbilen jeg?

Dette er vinterfelga, så det blir nok litt spacing når sommerfelga kommer på. Blir 40 profil på sommerfelg også, så da ser det ikke så "ille" ut. SKjønner hva du mener ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner, er ikke barebare med gammel bruksbil. Har merket det med alle bilene jeg har hatt. Hva kjører du rundt i da?

Fornøyd med FZ8N'en din eller? Har vurdert dem litt selv, ser ut som behagelige sykler. Skal jo handle meg sykkel nå til våren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passelig fornøyd, veldig lettkjørt og fint drag for nybegynnere (som eg regne meg blant). Stusselig lyd, stort minus. Monterte akrapovic headers for noen dager sidan, hadde allerede akra slipon. Ble litt dypere og finere lyd, men lydnivået mangler. Litt lange gir originalt, men det går jo an å dreve om. Fått litt kritikk for lave fothvilere til banekjøring, men det har ikke vert til hinder for meg enda, er ikke på det nivået at jeg skraper kne i rundkjøringene.

Duke 690 er vanvittig kjekke sykler, om du ikke skal på mye langturer! Litt mer morrosykkel enn fz8'en, men fz'en er en fin allrounder.

Farter i mazda 6 2.0d for tida. Helt kurrant bil, litt slapp i fisken eneste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...