Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp :D

Hvordan er det med justering? Man må vel jekke opp bilen, er det bare å justere i vei, eller er det litt jobb?

Skrevet

Ok, er ikke værre nei. Tenkte jeg bare skulle stille de på det laveste så jeg slipper å tenke på at det blir skeivt. ;)

Hvor lang tid tar det å få på coilovers?

Skrevet

Haha, opp til deg ;)

Første gangen, så tar det litt tid. Husker ikke hvor lang tid, men med riktig verktøy så går det vel på et par timer :)

Skrevet

2 timer med riktig verktøy :) har du bukk i tillegg så går det på en del kortere igjen. men er veldig lett og rett frem og bytte :) det som tar tid er skruer som sitter fast på det gamle som regel :)

Skrevet

Verktøy har jeg nok av. Skal prøve å få montert coiloversa til helga / uka. Jobber så sykt mye fram mot påske nå så får se hva jeg rekker. :)

Skrevet

Brukte originale M3 sideskjørt?

Peiling på åssen du skal montere disse? Vurderer å kjøpe brukte selv.. Men hvordan blir det med klips, boringsmal osv.? :)

Skrevet

Klips å boremal får du på koed!:) e angra ikke enda for at e bora inn klipsa men nå så har ikke jeg kika under skjørta på et år :s men var veldig lett med de boremalene:)

Skrevet
Brukte originale M3 sideskjørt?

Peiling på åssen du skal montere disse? Vurderer å kjøpe brukte selv.. Men hvordan blir det med klips, boringsmal osv.? :)

Klips og borresjablonger til sideskjørter mener jeg di har på koed :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...