Thewiz Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2012 Fikk dette i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 Der ja! Bare å få montert nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2012 Jepp Hvordan er det med justering? Man må vel jekke opp bilen, er det bare å justere i vei, eller er det litt jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 Bare å jekke opp, også skru , og finstille ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 Yupp Er ikke værre enn det. Du kan måle cm fra gjengene og opp, så vet du at det er likt på begge sider Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2012 Ok, er ikke værre nei. Tenkte jeg bare skulle stille de på det laveste så jeg slipper å tenke på at det blir skeivt. Hvor lang tid tar det å få på coilovers? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 Haha, opp til deg Første gangen, så tar det litt tid. Husker ikke hvor lang tid, men med riktig verktøy så går det vel på et par timer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 2 timer med riktig verktøy har du bukk i tillegg så går det på en del kortere igjen. men er veldig lett og rett frem og bytte det som tar tid er skruer som sitter fast på det gamle som regel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2012 Verktøy har jeg nok av. Skal prøve å få montert coiloversa til helga / uka. Jobber så sykt mye fram mot påske nå så får se hva jeg rekker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lorentzose Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Dette blir bra! Brukte en liten kveld på å montere mine, så det der går fint! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2012 Disse dukket opp på døra mi i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Brukte originale M3 sideskjørt? Peiling på åssen du skal montere disse? Vurderer å kjøpe brukte selv.. Men hvordan blir det med klips, boringsmal osv.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Klips å boremal får du på koed! e angra ikke enda for at e bora inn klipsa men nå så har ikke jeg kika under skjørta på et år :s men var veldig lett med de boremalene:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Brukte originale M3 sideskjørt?Peiling på åssen du skal montere disse? Vurderer å kjøpe brukte selv.. Men hvordan blir det med klips, boringsmal osv.? Klips og borresjablonger til sideskjørter mener jeg di har på koed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Tusen takk folkens! Det visste jeg ikke Da blir det å handle brukte M3 sideskjørt da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå