Gå til innhold

Thewiz's E36 Coupé - Tips?


downshift
 Share

Anbefalte innlegg

Hos koed koster 1 anlegg 4000 kroner med frakt. Finner det billigere på ebay, men akkurat nå ligger det lite scorpion effektanlegg ute til min bil ihvertfall. Tenker bare bakre potte selv.

Hvis du skal ha til din M3 blir det ikke samme anlegg til din som til min. Du må ha doble rør fra kat og bakover, men jeg må ha enkelt rør fra kat og bakover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte koed i dag for å høre med dem om akkurat det der flonoen, men de kunne dessverre ikke gi noe rabatt når det kun var snakk om 2 effektanlegg.

Slenger ut et bilde av bilen. Er ganske fornøyd med hvordan den ble med senk, skal jo bruke den i vinter så greit med litt klaring også :P

15ps7kx.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer denne til å passe til min bil. Vet det står 316 og 318, men lengre nede står det jo at det passer til 318 Coupe, såvidt jeg vet finnes det ingen E36 Coupe som hadde M40 motor.

http://www.ebay.com/itm/BMW-316-318-EXH ... 4cf9f259fb

EDIT: Glem det, fant ut at det ikke vil passe. 316 og 318 har 2 inch mellomrør, mens IS har 2,5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ut ebay.de :)

Du kan jo også høre med for eksempel svendsen eksos.

Hvor tok du 4-hjulskontroll? Fornøyd med jobben?

Trenger det selv ila en måned ca. ;)

Tok min kontroll på BilXtra verkstedet ved nybroa til kråkerøy. De skulle ha 1330 for kontrollen. Ikke værst pris det altså, veldig fornøyd med det dem gjorde også :)

Applegren: Angeleyes handel i helga? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ut ebay.de :)

Du kan jo også høre med for eksempel svendsen eksos.

Hvor tok du 4-hjulskontroll? Fornøyd med jobben?

Trenger det selv ila en måned ca. ;)

Tok min kontroll på BilXtra verkstedet ved nybroa til kråkerøy. De skulle ha 1330 for kontrollen. Ikke værst pris det altså, veldig fornøyd med det dem gjorde også :)

Applegren: Angeleyes handel i helga? :)

Sure! Ring, du :-) 90955841

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plinger på deg i morra etter jobb, Applegren. Skal opp til Sarpsborg for å handle innstegslister likevell :)

Tenkte jeg skulle gå igang med å bestille meg Scorpion effektannlegg nå da, nå som jeg har fått lønn. Fant bare 1 anlegg på ebay, han skulle ha 3300 for dette uten frakt. Koed skal ha 4000 med frakt, så det blir vel til at jeg bestiller hos koed.

På koed står det at man trenger mellompotta for riktig montering, dette er fordi M42 har helt annet eksossystem enn M40 og M50. Vil det da si at jeg MÅ ha mellompotta? Det blir det fort dyrt her syns jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...