Thewiz Skrevet November 22, 2011 Forfatter Share Skrevet November 22, 2011 Hvordan er festeordningen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 Jeg kjøpte Scorpion effektanlegg fra koed å det er bare å montere rett på orginal festene.Jeg kjøpte med mellom røre også fra kat til bak.Alt passa perfekt på E36 coupe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 Vurdert eksos på M3'en selv, hva er pris på Scorpion? Hvor handler du? Hør om de kan gi noe bra tilbud på to annlegg da! Bakre lyddemper og ut jeg tenker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet November 22, 2011 Forfatter Share Skrevet November 22, 2011 Hos koed koster 1 anlegg 4000 kroner med frakt. Finner det billigere på ebay, men akkurat nå ligger det lite scorpion effektanlegg ute til min bil ihvertfall. Tenker bare bakre potte selv. Hvis du skal ha til din M3 blir det ikke samme anlegg til din som til min. Du må ha doble rør fra kat og bakover, men jeg må ha enkelt rør fra kat og bakover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 Går jo an å sende de en mail og høre om en får greiere pris ved kjøp av to anlegg? Krone her og en krone der, blir fort to kroner til sammen det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet November 22, 2011 Forfatter Share Skrevet November 22, 2011 Ringte koed i dag for å høre med dem om akkurat det der flonoen, men de kunne dessverre ikke gi noe rabatt når det kun var snakk om 2 effektanlegg. Slenger ut et bilde av bilen. Er ganske fornøyd med hvordan den ble med senk, skal jo bruke den i vinter så greit med litt klaring også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 Forståelig i grunn, blir vel ikke store gevinsten på om to stk kjøper eksos der til nedsatt pris, enn om en kjøper eksos til full pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet November 23, 2011 Forfatter Share Skrevet November 23, 2011 Kommer denne til å passe til min bil. Vet det står 316 og 318, men lengre nede står det jo at det passer til 318 Coupe, såvidt jeg vet finnes det ingen E36 Coupe som hadde M40 motor. http://www.ebay.com/itm/BMW-316-318-EXH ... 4cf9f259fb EDIT: Glem det, fant ut at det ikke vil passe. 316 og 318 har 2 inch mellomrør, mens IS har 2,5. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet November 24, 2011 Share Skrevet November 24, 2011 Sjekk ut ebay.de Du kan jo også høre med for eksempel svendsen eksos. Hvor tok du 4-hjulskontroll? Fornøyd med jobben? Trenger det selv ila en måned ca. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet November 24, 2011 Share Skrevet November 24, 2011 Sjekk ut ebay.de Du kan jo også høre med for eksempel svendsen eksos. Hvor tok du 4-hjulskontroll? Fornøyd med jobben? Trenger det selv ila en måned ca. Nedpå ørebekk kaross tar de for en 1500! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet November 24, 2011 Share Skrevet November 24, 2011 Ja, lurte på å ta der ute. De driver jo med oppretting så de har vel utstyret i orden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet November 24, 2011 Forfatter Share Skrevet November 24, 2011 Sjekk ut ebay.de Du kan jo også høre med for eksempel svendsen eksos. Hvor tok du 4-hjulskontroll? Fornøyd med jobben? Trenger det selv ila en måned ca. Tok min kontroll på BilXtra verkstedet ved nybroa til kråkerøy. De skulle ha 1330 for kontrollen. Ikke værst pris det altså, veldig fornøyd med det dem gjorde også Applegren: Angeleyes handel i helga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet November 24, 2011 Share Skrevet November 24, 2011 Sjekk ut ebay.de Du kan jo også høre med for eksempel svendsen eksos. Hvor tok du 4-hjulskontroll? Fornøyd med jobben? Trenger det selv ila en måned ca. Tok min kontroll på BilXtra verkstedet ved nybroa til kråkerøy. De skulle ha 1330 for kontrollen. Ikke værst pris det altså, veldig fornøyd med det dem gjorde også Applegren: Angeleyes handel i helga? Sure! Ring, du 90955841 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet November 24, 2011 Forfatter Share Skrevet November 24, 2011 Plinger på deg i morra etter jobb, Applegren. Skal opp til Sarpsborg for å handle innstegslister likevell Tenkte jeg skulle gå igang med å bestille meg Scorpion effektannlegg nå da, nå som jeg har fått lønn. Fant bare 1 anlegg på ebay, han skulle ha 3300 for dette uten frakt. Koed skal ha 4000 med frakt, så det blir vel til at jeg bestiller hos koed. På koed står det at man trenger mellompotta for riktig montering, dette er fordi M42 har helt annet eksossystem enn M40 og M50. Vil det da si at jeg MÅ ha mellompotta? Det blir det fort dyrt her syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet November 24, 2011 Share Skrevet November 24, 2011 Alt du trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå