Jokkke Skrevet November 24, 2011 Share Skrevet November 24, 2011 Hahaha fy faen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet November 24, 2011 Forfatter Share Skrevet November 24, 2011 Hva faen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet November 24, 2011 Share Skrevet November 24, 2011 Økonomivarianten vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet November 30, 2011 Forfatter Share Skrevet November 30, 2011 I dag fikk jeg en pakke fra koed og GS bildeler Da er følgende mottat: M3 Innstegslister (montert) M3 Speil M3 Girkule CCFL Angeleyes (montert) Nye instrumentskiver (montert) Chrome ringer i instrument (montert) KN filter Skal få tatt noen bilder til helga, siden det er mørkt hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Desember 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2011 Har nå fått tatt noen raske bilder av hvordan det ble med nye instrumentskiver og CCFL Angeleyes. Ble veldig fornøyd med CCFL ringene, hele bilen ser mye grommere ut. Har påbegynt tanken på lyktesenkere igjen. Tror nesten jeg må ha det når jeg har CCFL. Før arbeidet med instrumenthus begynte: Etter utbytting av skiver og montering av ringer: I bil (pærene bak computer lyser ikke på bildet, men har fikset det nå): Tok et raskt bilde av hvordan det ble med CCFL også. Tenkte å bytte ut linsene i den ene lykta etterhvert da det er brent. Bilder av M3 speil, KN filter og ///M girkule kommer i helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 Ser bra ut, fornøyd med ringene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Desember 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2011 Jepp, ringene var supre! Slet litt med å få dem koblet til, satt leeenge Men det funka til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Desember 2, 2011 Share Skrevet Desember 2, 2011 Hvor du handla kn filter? Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Desember 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2011 Noen raske bilder jeg tok etter montering av girkule og speil Syns det ble veldig pent jeg Beklager for dårlige mobilbilder da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Desember 2, 2011 Share Skrevet Desember 2, 2011 Looks good. Tok du bare strømmen fra parklyspæra for ccfl ringene eller? Monterte du innafor linsene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Desember 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2011 Hvor du handla kn filter? Pris? Handla hos koed, kjøpte et KN filter kit. Fikk med alt av slanger og skruer osv. Betalte vel rundt 900 kroner for det. Syns ikke det var så værst Looks good. Tok du bare strømmen fra parklyspæra for ccfl ringene eller? Monterte du innafor linsene? Takk! Syns ikke bilen begynner å ligne noe før jeg får effektanlegg og M3 fangere. Tok bare å koblet ut ledningen som går til parklys ja. Tok derheter å strippet ledningene som gikk til parklys og loddet på ledningene fra inverteren, og vips Monterte faktisk ringene utenfor linsene, slik at man kan se ringene når lys er av. Har ikke helt bestemt meg for om jeg skal flytte dem inn bak linsa, er jo litt pent at man ser ringene når bilen er parkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Desember 2, 2011 Share Skrevet Desember 2, 2011 M3 fangere er det som mangler her ja! Da tør jeg påstå at du får en njudeleg coupé! Kanskje jeg skulle handla meg filter selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Desember 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2011 Tror nok det blir m3 front rett før jul nå Så tar vi eksos i januar / februar. Gidder ikke vente helt til våren før jeg kjøper m3 front Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2011 Tok noen bilder etter vask og polering i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2011 Orginal M3 fanger er nå handlet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå