Gå til innhold

Thewiz's E36 Coupé - Tips?

Thewiz
 Share

Anbefalte innlegg

Om man har planer om å bygge om kan man vel kanskje la emblemet ligge til motoren er komt i? :)

Neida, folk får styre på som de selv vil. Som sagt må dere bare bruke m3-innstegslister og slikt, de er jo ganske fine. Og m3 fangere og skjørt er jo skitflott, så det må dere iallefall ha! Blir litt mer til egen glede, enn emblem bakpå som går med på show-off mot andre folk. Mente dette før jeg fikk m3 også, bare så det er klart :)

Har m-emblem du kan få av meg, det skal jeg iallefall ikke si noe om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok diskusjon om emblemer :)

En liten update, skal ha meg ut etterpå å prøve å få montert m3 fronten, er det noe hokus pokus forresten? Er vel bare å ta av listene foran og bak der er det vel skruer / bolter?

Bilen har forresten begynt å forfalle seg litt teknisk, verken ABS eller takluke fungerer. Takluka skal jeg se på når der nærmerer seg våren, da den ikke blir brukt uansett. ABS derimot må jeg få sett litt på. Ingen varsellamper lyser, bilen bare låser hjul når jeg trykker for hardt på bremsen på is. Sensor kanskje? Burde vært varsellampe i bilen...

Forresten, flonoen, syns det har vært dårlig med bilder av M3 din, sleng ut noen flere snart? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket sikringsboksen? ABS fungerer ikke i det hele tatt? Tror det ofte er slik at når ABS er overivrig, pumping i pedalen under vanlig nedbremsing og slikt så kan det være en sensor som er gåen, men om den streiker totalt (som å kjøre uten bil uten ABS) er et gjerne sikringen som er gåen. Men er jo gjerne en grunn til at sikringer ryker også.

Lite bilder ja, bilen står vinterlagret. Styrer på med bytte av vannpumpe også, har vel komt ca halvveis (ikke det engang, fikk ikke av reimhjulet til vannpumpa, så kom ikke til skruene bak). Er bortreist på jobb nå, men får se om jeg får fikset det før jul, og tatt noen bilder.

Kan ta bilder av e34'en i massevis! Men den er ikke noe særlig å se til :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vei til butikken i ste innså jeg at det bare er tull å montere m3 fangeren nå, er masse is og slaps i veien som gjør alt ujevnt. M3 front blir utsatt til vår/sommer :) Har jeg noe å glede meg til også.

Har ikke sjekket sikringer enda, flonoen. ABS fungerer ikke i det hele tatt, er som å kjøre en bil uten ABS ja. Skal sjekke sikringer i morgen. Har ikke ryggelys eller sideblink heller, så kanskje sikringsproblem der også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal se i morra :)

Vurderer GS silvertrack som sommerfelger, syns disse var meget pene til en god pris. Eller burde jeg gå for BBS LM. Valget står egentlig mellom silvertrack / lm eller orginale m3 felger.

b02.jpg

Silvertrack

bbs_lm_ci3_l.jpg

BBS LM

Er ikke silvertrack en replica av bbs lm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk egentlig litt lyst på de gullfelga selv til e34'en, men hadde nok angra etter kort tid.

Kjør på med bbs (kopi) eller double spoke du! Eventuelt contour, du likte vel det også. Har faktisk vokst MYE på meg de contourfelgene, når jeg sitter og ser på bildene av m3'en min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Contour er fine dem, absolutt et bra felgvalg til e36. Vet ikke helt om goldline hadde matcha e34'n din så godt, men :P hehe

Tror nok det blir bbs kopier eller double spoke på meg ja. Gidder ikke legge altfor mye penger ned i denne bilen, er trossalt bare en m42b18. :roll:

Neste motorvalget jeg faller på blir vel m50b25 eller s50b32 når penga rår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør på med doublespoke ja, det blir stilig. Og selvsagt S neste gang, annakvar bil skal være M og S!

Er en venn av meg som vil selge sine m-contour felger i bra stand med nesten nye Kuhmo gateslicks for 6.000, er noen interesserte? Har vært kjørt på e36 m3, men tror felgene har 5-serie innpress, så de fyller godt ut hjulhusene=)

viewtopic.php?f=14&t=159878&start=780

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...