Thewiz Skrevet Desember 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2011 Etter mye omtanke vurderer jeg å droppe AE CCFL i lyktene. Vet ikke helt, men syns rett og slett ikke dette er så veldig pent lengre. Tenkte derfor å kjøpe nye lykteglass, fjerne CCFL og etterhvert prøve meg med Lamin X gul film på innerlykter (langlys/park) og tåkelys. Har sett flere E36 med dette og syns det ser veldig gromt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Desember 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2011 Da ble det en liten bestilling fra koed. Ikke så mye morsomt denne gangen, men nyttig. Bestilte to nye lykteglass til lyktene (de jeg har nå har knekte blinklysklips, knekte festeklips og linsene er gule og sprukket), nye panserdempere (tyngdekraften har tatt knekken på mine ), kanalkopp (mangler en på bilen nå), nytt blinklys feste/ledning. Slang også på en orginal bmw mappe for dokumenter. Hadde ingen mappe fra før, så alt ligger å flyter inne i hanskerommet. Scorpion effektanlegg blir bestilt når jeg får lønn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Desember 16, 2011 Share Skrevet Desember 16, 2011 Kjempebra!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Desember 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2011 Hehe, gleder meg skikkelig til jeg får scorpion effektanlegg på bilen Liten bestilling fra GS bildeler ble det visst også, hehe. Venter nå på Lamin-X gul lyktefilm, og chrome blinkpærer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Desember 16, 2011 Share Skrevet Desember 16, 2011 Digg å få vekk den eggeplomma fra blinkersene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Desember 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2011 Jepp, eggeplomma må bort Skal ta en skikkelig shining innvendig denne helgen. Tenkte også å ta motorrom, kjøre på med litt plastfornyere og avfettning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Desember 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2011 Bilder er morro Tok et bilde etter jeg oppdaget en ny selvvask stasjon i nærheten, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Desember 16, 2011 Share Skrevet Desember 16, 2011 Pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Desember 17, 2011 Share Skrevet Desember 17, 2011 Oransje blinklys og gule lys... Gleder meg til sommerbilder av denne her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Desember 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2011 Gleder meg veldig til våren. Satser på å ha ordnet m3 bakfanger og scorpion effektanlegg før våren! Vurderer å bruke spacere, syns vinterdekka gjemmer seg litt inne i hjulbuene. Hvor mye space tror dere blir bra? 10-20? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Desember 17, 2011 Share Skrevet Desember 17, 2011 20 bak og 10 framme? Da får du vel litt greit stuk på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Desember 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2011 Tror kanskje det kan hjelpe veldig Ser på koed at de har spacere, men hvordan vet jeg hvilke bolter jeg trenger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Desember 17, 2011 Share Skrevet Desember 17, 2011 Originale bolter + bredden til spaceren? Gir ikke det litt mening? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Desember 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2011 Vet ikke hvor mange milimeter de orginale boltene er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Desember 17, 2011 Share Skrevet Desember 17, 2011 Hehe, nei da så. Jeg har ikke peiling. Finner det ikke på nettbutikk.gsbildeler.no da? Eventuelt ta ut en bolt og mål? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå