Gå til innhold

Thewiz's E36 Coupé - Tips?

Thewiz
 Share

Anbefalte innlegg

Etter mye omtanke vurderer jeg å droppe AE CCFL i lyktene. Vet ikke helt, men syns rett og slett ikke dette er så veldig pent lengre. Tenkte derfor å kjøpe nye lykteglass, fjerne CCFL og etterhvert prøve meg med Lamin X gul film på innerlykter (langlys/park) og tåkelys. Har sett flere E36 med dette og syns det ser veldig gromt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det en liten bestilling fra koed. Ikke så mye morsomt denne gangen, men nyttig. Bestilte to nye lykteglass til lyktene (de jeg har nå har knekte blinklysklips, knekte festeklips og linsene er gule og sprukket), nye panserdempere (tyngdekraften har tatt knekken på mine :P ), kanalkopp (mangler en på bilen nå), nytt blinklys feste/ledning. Slang også på en orginal bmw mappe for dokumenter. Hadde ingen mappe fra før, så alt ligger å flyter inne i hanskerommet.

Scorpion effektanlegg blir bestilt når jeg får lønn :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg veldig til våren. Satser på å ha ordnet m3 bakfanger og scorpion effektanlegg før våren! :)

Vurderer å bruke spacere, syns vinterdekka gjemmer seg litt inne i hjulbuene. Hvor mye space tror dere blir bra? 10-20?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...