Gå til innhold

Thewiz's E36 Coupé - Tips?

Thewiz
 Share

Anbefalte innlegg

Mener vi har diskutert dette før flonoen :P

Hehe, men slik er det: Motor blir normalt varm når den står på tomgang (sliter litt når det er kaldt). Når jeg begynner å kjøre dropper temperaturen. Henger alltid rundt den første streken i tempmåleren. Noe som også gjør at varmeapperatet funker bare sånn halvveis. Er ganske sikker på at dette er termostaten. Er veldig enkelt å bytte denne. Var egentlig bare dette med celcius jeg lurte på. Ser det er mange til E36, både 60, 80, 88 og 92 celcius.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst på mer senk foran merker jeg. Har lest litt rundt at folk bruker senkeskåler? Jeg har jo 60/40 senk på min (supersport fjærer). Hvordan er det senkeskåler fungerer egentlig? :P

Akkurat nå har jeg ca en iPhones lengde + 1 cm fra bunnen av m3 leppa til bakken. Vil ikke klare å få iPhonen mellom bil og asfalt :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser koed har senkeskåler som senker 10mm, men vil senke mer, heheh. Må jeg har justerbart da? Får vel ikke 20mm senkeskåler.

Kan eventuelt kjøpe meg 75mm senkefjærer foran. var ikke så dyrt hos koed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter jeg har fått gode tips fra carlhaakon, blir det å finne BBS RC 18" med ET38, alt annet blir bare helvette å få på bilen. Eventuelt RC 17" med grei ET.

Nå har jeg mange deler som venter på montering :D

- M3 bakfanger (venter på lakk)

- M3 front (venter også på lakk)

- Alu. avskjermingskold til luftfilter

- ///M sidelister

- chrome blinkpærer til sidene

- panserdempere

Sideskjørt blir også kjøpt rett før jeg skal sende fangerene til lakkering. Så da blir det lakkering av skjørt også.

Når dette er gjort gjenstår bare eksos! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...