Thewiz Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2012 Mener vi har diskutert dette før flonoen Hehe, men slik er det: Motor blir normalt varm når den står på tomgang (sliter litt når det er kaldt). Når jeg begynner å kjøre dropper temperaturen. Henger alltid rundt den første streken i tempmåleren. Noe som også gjør at varmeapperatet funker bare sånn halvveis. Er ganske sikker på at dette er termostaten. Er veldig enkelt å bytte denne. Var egentlig bare dette med celcius jeg lurte på. Ser det er mange til E36, både 60, 80, 88 og 92 celcius. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2012 Har lyst på mer senk foran merker jeg. Har lest litt rundt at folk bruker senkeskåler? Jeg har jo 60/40 senk på min (supersport fjærer). Hvordan er det senkeskåler fungerer egentlig? Akkurat nå har jeg ca en iPhones lengde + 1 cm fra bunnen av m3 leppa til bakken. Vil ikke klare å få iPhonen mellom bil og asfalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 Superbeetle hadde Bilstein B10 på bilen sin, med senkeskåler, som ble tilsammen 70/40 senk viewtopic.php?t=28705&postdays=0&postorder=asc&start=465url Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2012 Ser koed har senkeskåler som senker 10mm, men vil senke mer, heheh. Må jeg har justerbart da? Får vel ikke 20mm senkeskåler. Kan eventuelt kjøpe meg 75mm senkefjærer foran. var ikke så dyrt hos koed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2012 Fant en rå E36 Coupe på bimmerforums som har samme farge som min: Alt utenom vinga, felger og catkillern tenker jeg å gå for på min. Gleder meg så vilt til våren / sommern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2012 Han karen her selger BBS RC felger, passer disse på min bil? Syns ET var litt lavt? viewtopic.php?f=18&t=213363 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 Hmm, dekkene var litt i feil dimensjon? Passer vel med en spacer eller noe.. Og litt valsing.. Råe felger, sattan har lyst på slike! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2012 Dekkene blir nok byttet uansett, tenker å kjøre 205/40. Men burde jeg kjøpe 17" eller 18" BBS RC? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 18" http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1609857 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2012 Ja, disse i 18" blir nok megabra. La inn et bud til karen som solgte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 Går ikke med spacer, blir bare verre da. Vil tro et13 stikker formye utenfor hjulbuen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2012 Ok, så du tror ikke disse vil gå på E36? Hva med 205/40 profil og dekkstrekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 Alt går Sjekk her, ser jo grisegromt ut. viewtopic.php?f=11&t=79081&start=345 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 Hvis det ikke skulle gå, så kan du alltids selge de igjen for samme pris som du kjøpte de Er ikke så veldig vanlig disse BBS RC felgene at det gjør noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Januar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2012 Etter jeg har fått gode tips fra carlhaakon, blir det å finne BBS RC 18" med ET38, alt annet blir bare helvette å få på bilen. Eventuelt RC 17" med grei ET. Nå har jeg mange deler som venter på montering - M3 bakfanger (venter på lakk) - M3 front (venter også på lakk) - Alu. avskjermingskold til luftfilter - ///M sidelister - chrome blinkpærer til sidene - panserdempere Sideskjørt blir også kjøpt rett før jeg skal sende fangerene til lakkering. Så da blir det lakkering av skjørt også. Når dette er gjort gjenstår bare eksos! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå