Oil drop man Skrevet Januar 24, 2012 Share Skrevet Januar 24, 2012 Innsugsbelgen er ny.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Januar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2012 Ok, da vet jeg det, hehe. Noen formening om hvor problemet kan ligge forresten? Du har jo hatt bilen selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Januar 24, 2012 Share Skrevet Januar 24, 2012 Bra du kom deg hjem igjen da Blir morro å se felgene på etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Januar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2012 Bra du kom deg hjem igjen da Blir morro å se felgene på etterhvert! Hehe, ja. Kjøreforholdene var helt elendige, men gikk jo Var forresten på turen hjem fra deg jeg fikk problemer med lufta. Lurer litt på om det kan være fukt også, siden det var veldig mye snø i motorrom når jeg kom hjem. Var jo storm med snø og dritt overalt. Blir morro til våren når felga er pussa opp og satt på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Januar 24, 2012 Share Skrevet Januar 24, 2012 Gratulerer med rå felger! ET'n på disse er vell ganske lav. må valse litt du nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Januar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2012 Takk for det! Er veldig fornøyd med felgene! ET er faktisk 38 Så disse skal smette på E36'en uten problemer. Tenkte å kjøre med 205/40/18, da får jeg ganske passe med dekkstrekk. Får se litt. Tror faktisk 225/40/18 er litt mye foran, mtp at jeg har 60 senk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet Januar 24, 2012 Share Skrevet Januar 24, 2012 Ok, da vet jeg det, hehe. Noen formening om hvor problemet kan ligge forresten? Du har jo hatt bilen selv Har ikke noen gode tips å komme med nei,men har selv erfart at åpent luftfilter og vinter er en dårlig kombinasjon... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Januar 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2012 Begynner å lure på om det en åpent filter som er problemet her ja. Monterte gule park/langlys i dag, syns det ble ganske så pent. Grei vinterstuk Venter på deler da, koed måtte bestille fra tyskland, så det tar vel litt tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 Er ikke originalt erstatningsfilter bortimot gratis, iallefall på koed? Kan jo være greit å prøve det, om du mistenker det åpne filteret er synderen. Men hvorfor kommer det så mye snø under panseret? Du må lukke det før kjøring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Januar 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2012 Får se, tenkte jeg skulle prøve å montere det orginale luftfilteret en dag for å se om det er noe forskjell. Håper egentlig ikke det blir forskjell, fordi da er det slanger / lekk. Har blitt så godt vandt til KN lyden. Deilig lyd når man gir på. Var veldig overasket over at det var så mye snø i motorrom selv, vel mye og mye, men det var godt dekt over lykter, radiatordeksel, samt litt opp mot dempertårn. Aner ikke hvorfor, panseret ser jo helt lukket ut når jeg kjører. Mulig det kan ha med å gjøre at den dagen dette skjedde så var det helvettes storm og snø føyk overalt. Lurt å kjøre 5 timers tur på en slik dag ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Januar 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2012 Bestilte deler fra koed på mandagen og har enda ikke fått noe. Dette er pga at det måtte bestilles deler fra Tyskland. Satser på å ha deler innen mandag / tirsdag. Er veldig gira på å få brukt bilen igjen, har stått i 1 uke nå. Har satt sammen en liste over ting som skal gjøres og erstattes fram mot sommeren: -plugger -olje -oljefilter -abs sensor -rense k&n filter -lakkere bakfanger -lakkere frontfanger -simons eksos -luftslanger til/fra tomgangsregulator -termostat -termostathus -o-ring -klips til m-tech lister Siden bilder er morro, slenger jeg ut bilde etter jeg la laminX gul lyktefilm på park/langlys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clausfox Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 Stemmer det carlhaakon. Bakdekka var utrolig slitt og ikke minst feilslitt. Mye negativ camber på bakjula? hehe. Er slitt ned til tråden HAHA, la igjen noen striper i oslo etter treffet med de jeg å! men få på 225/25 så blir de kule! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clausfox Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 Men noe spessiell farge du skal ha på felga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Januar 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2012 Hehe, bakdekka har fått gjennomgått. 225/25, da blir vel bilen lavere også? Har ikke bestemt meg for farge, tenker jeg går for orginalfargen nå i starten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 Grønne felger. Think outside the box! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå