Spiff Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 needs more low Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2012 Skal senkes mer til sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Ble sykt bra! Og blir bare bedre med litt mindre bakkeklaring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2012 Ja, begynner å ligne nå Blir enda bedre når jeg får lakkert fangere, effektanlegg og senka mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Synd å gi slipp på de felgene der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 I dag prøvemonterte jeg en av BBS felgene. Klarer ikke å vente til sommeren for å se hvordan det ville se ut, så da ble det noen bilder. Hva syns folk? Jeg vet fangeren trenger lakk og bedre feste^^ Smells like success BBS på E36 blir aldri feil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Eg tykjar du skulle hatt vaderstolar i kjerra di! Uten noko samanheng med kva du postar i andre trådar sjølvsagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2012 Hehe, fikk skikkelig lyst å kjøpe de han solgte på impuls! Vader hadde virkelig gjort seg. Så kan jeg gjøre interiøret komplett litt utover året Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Vader er nydelig, og deilig å sitte i! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Ja bare pass deg flonoen, en dag kommer jeg og stjeler dine seter! Ble bra med BBS felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Nej det synst eg ikkje du skal gjera! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Neida, har jo sportssetene mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Ser bra ut detta Wizzie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2012 Takker for respons! Sommeren kan bare komme nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2012 I dag fikk jeg bytta termostathus og termostat. Gikk også over plugger for å se om dem var i orden. Jeg hadde visst NKG plugger, som forøverig var i god stand. Eneste som var litt dritt var at jeg ikke oppdaget at pakning til termostathuset fulgte med når jeg kjøpte dette hos GS. Syns dette var rart, burde vel fulgt med? Ihvertfall, laga min egen pakning som jeg smurte inn med pakningsguffe. Noen bilder hører med: Startet med litt demontering. Bilde av pakning "ala thewiz". Smurte på pakningsgugg etter dette altså. Ble veldig bra resultat. Og til slutt resultatet av nytt hus og termostat. Resultatet ble faktisk at bilen ikke fusker på tomgang og det er varmt inne i bilen! Bilen hakker / nykker fortsatt når jeg kjører, så jeg skal på diagnose på tirsdag for å finne ut av problemet. Lambda vil vise seg på diagnose hvis det skulle være den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå