flonoen Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 Det lureste er nok som du sier, å lagt noen kroner ekstra i en m5-motor, bremser og det andre som skal til for å få det godkjent som en m5, men bilen er ikke verdt det egentlig, og det er mest for å læreprosessen og for morro skyld jeg gjør dette. Godkjenning har jeg ikke vurdert enda, får se om jeg sender inn en søknad en gang. Blir nok desverre ikke noe blinkende rosa og blått lys i a-stolpen vinkla ut vinduet, må prøve å få det til litt mer smakfullt enn som så! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2012 Må si koed var raske til å sende lambdasonden. Bestilte den rundt klokken halv tre på onsdag, fikk mail med sporingsnummer en time etter det og nå er pakken i Sarpsborg allerede. Har vel lambda innen dagen eller i morgen. Et annet spørsmål, hvordan i helvette fester man fremre del av M-tech listene? Er jo helt håpløst å få det siste klipset til å siste. Har prøvd med de grønne klipsene fra koed også. Anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2012 Var ute å prøvde meg med speilrefleksen i dag. Er ikke så stø på hånda, men fikk et brukbart bilde likevell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isakdreyer Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 Da har jeg skiftet lambdasonde selv å det eliminerte problemet, så gled deg gjorde seg og med scorpion eksos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2012 Så bra Lambdasonden har ankommet postkontor nå. Jeg er på jobb så sendte kjerringa for å hente den. Satser på at problemet blir borte. Scorpion hadde gjort seg ja, men på is'en må jeg ha mellompotta også. Da blir det brått 6000 med frakt. Vurderer Simons. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2012 Lambdasonde i hus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 Var ute å prøvde meg med speilrefleksen i dag. Er ikke så stø på hånda, men fikk et brukbart bilde likevell Nydelig bilde,kanskje gule spredere så er du i mål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2012 Takk for det babjorn! Syns jeg har løfta bilen et par hakk fra når jeg kjøpte den. Er ikke mye som gjenstår på denne nå. Hadde gule spredere for litt siden, men syns faktisk det er litt penere med bare innerglassene, ihverfall in real life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2012 Da har jeg byttet lambdasonde og bilen har begynt å nykke litt svakt igjen.. hvafaen. Vurderer bare å koble ut hele driten. Da funka den feilfritt ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Februar 13, 2012 Share Skrevet Februar 13, 2012 Da har jeg byttet lambdasonde og bilen har begynt å nykke litt svakt igjen.. hvafaen. Vurderer bare å koble ut hele driten. Da funka den feilfritt ihvertfall. kjørt diagnose på bilen? kan være greit og prøve dette før man bytter får mye deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2012 Jepp, bilen har vært på diagnose den. Fant bare feil med en abs sensor. Ingen feilmeldinger ellers. Derfor det er så forbanna vanskelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Februar 13, 2012 Share Skrevet Februar 13, 2012 Jepp, bilen har vært på diagnose den. Fant bare feil med en abs sensor. Ingen feilmeldinger ellers. Derfor det er så forbanna vanskelig aha skjønner, eventuelt luftmassemåler som kan være med og kødde det til da siden det samarbeider med lambdasonde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2012 Nja, hittil har jeg byttet 3 luftslanger, lambda og plugger. Altså, bilen har jo blitt bedre. Den nykker langt ifra like ofte / kraftig og den holder seg greit på tomgang nå i forhold til tidligere, men den er ikke helt tipp topp likevell. Tviler på at det er lmm, fordi når jeg plugger den ut blir turtallet helt sirkus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2012 Kan lengden på lambdasonden ha noe å si? Den jeg fikk fra koed var litt lengre enn den jeg hadde frafør på bilen. Ca 10cm lengre ledning på den nye. Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2012 Da har jeg sendt lambdasonden tilbake til koed, måtte visst ha lik lengde på ledning som den jeg hadde tidligere. Ellers driver jeg med oppussing av bbs rc felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå