Gå til innhold

Thewiz's E36 Coupé - Tips?

Thewiz
 Share

Anbefalte innlegg

Siden bilen står hos bilopphugger får jeg ikke kjøpt hele bilen. Den bilen jeg skal ringe på skal jeg ha motor, girkasse, mellomaksel og stabstag fra. Det blir å plukke litt deler fram mot sommeren.

Bilen skal godkjennes. Siden jeg skal bytte til coilovers tar jeg det på samme godkjenninga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ledningsnettet er likt på 318is opp til 328, så trenger ikke gjøre noe med det. Kjøper motor med komplett coiler til 6 cyl og pluggledninger osv

Men ingenting er sikkert enda. Må få en grei pris og strøkne deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kjøpte biltema sin geleform. Til info så kan jeg likegodt fjerne lakken med vann, så effektiv er den. Så må få tak i noe annet. ^^

Du kan jo ikke bruke den!! da har du JOBB! :shock:

Jeg bruke en som heter malingsfjerner, rød blekkboks kjøpt på torshow. la på et passe lag å venta 4min, da kan du nesten spyle av klarlakken! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ledningsnettet er likt på 318is opp til 328, så trenger ikke gjøre noe med det. Kjøper motor med komplett coiler til 6 cyl og pluggledninger osv

Men ingenting er sikkert enda. Må få en grei pris og strøkne deler.

Mener at det er forkjell på de!

323 og 328 er samme motor ledningsnett! men det er ikke likt som i 320 og 325.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke sjekket hva som eventuelt må til får å få ledningsnettet til å passe. Trodde det var likt, men skal gjøre litt research. Skal gjøre ordentlig forarbeid før jeg starter. Vil unngå alle problemer på forhånd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ringte jeg huggeren, men motor var dessverre solgt. Det var kanskje likegreit, da jeg egentlig er på utkikk etter en 328. Har søkt litt rundt på nettet, er det slik at 328 finnes bare i m52, og ikke m50? Går vel fint å sette inn en m52 motor. Noen som vet forskjell på m50 og m52?

Ellers venter jeg på at bakfanger og frontfanger skal lakkeres. Blir nok montering av dette til helga. Coilovers skal også bestilles snart, skal bli mye lavere enn 60/40 som jeg har nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...