flonoen Skrevet Februar 25, 2012 Share Skrevet Februar 25, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 25, 2012 Share Skrevet Februar 25, 2012 Drøyt prosjekt å bytte motor hvis man ikke har riktig utstyr tilgjengelig lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2012 Har et helt verksted med verktøy og motorløfter, så det skal ikke stå på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 25, 2012 Share Skrevet Februar 25, 2012 Har et helt verksted med verktøy og motorløfter, så det skal ikke stå på det. Det hjelper nok en hel del ja håper det går smertefritt da. dyrt for delebil ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Februar 25, 2012 Share Skrevet Februar 25, 2012 Blir dette godkjent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2012 Siden bilen står hos bilopphugger får jeg ikke kjøpt hele bilen. Den bilen jeg skal ringe på skal jeg ha motor, girkasse, mellomaksel og stabstag fra. Det blir å plukke litt deler fram mot sommeren. Bilen skal godkjennes. Siden jeg skal bytte til coilovers tar jeg det på samme godkjenninga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Februar 25, 2012 Share Skrevet Februar 25, 2012 Det blir bra vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Februar 25, 2012 Share Skrevet Februar 25, 2012 Steike, stå på vertfall:D ka du gjør med ledningnettet, må du bytte heilt inn til coupen også da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2012 Ledningsnettet er likt på 318is opp til 328, så trenger ikke gjøre noe med det. Kjøper motor med komplett coiler til 6 cyl og pluggledninger osv Men ingenting er sikkert enda. Må få en grei pris og strøkne deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clausfox Skrevet Februar 26, 2012 Share Skrevet Februar 26, 2012 Ja, kjøpte biltema sin geleform. Til info så kan jeg likegodt fjerne lakken med vann, så effektiv er den. Så må få tak i noe annet. ^^ Du kan jo ikke bruke den!! da har du JOBB! Jeg bruke en som heter malingsfjerner, rød blekkboks kjøpt på torshow. la på et passe lag å venta 4min, da kan du nesten spyle av klarlakken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clausfox Skrevet Februar 26, 2012 Share Skrevet Februar 26, 2012 Ledningsnettet er likt på 318is opp til 328, så trenger ikke gjøre noe med det. Kjøper motor med komplett coiler til 6 cyl og pluggledninger osvMen ingenting er sikkert enda. Må få en grei pris og strøkne deler. Mener at det er forkjell på de! 323 og 328 er samme motor ledningsnett! men det er ikke likt som i 320 og 325. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Februar 26, 2012 Share Skrevet Februar 26, 2012 Okei, blei litt forvirra e no:p viss du har en m52b20 å vil oppgradere til b28, må en skifte ledninsnett da med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2012 Nå har jeg ikke sjekket hva som eventuelt må til får å få ledningsnettet til å passe. Trodde det var likt, men skal gjøre litt research. Skal gjøre ordentlig forarbeid før jeg starter. Vil unngå alle problemer på forhånd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Februar 26, 2012 Share Skrevet Februar 26, 2012 aha, har søkt en del jeg også, men har ikke blitt noe klokere på det:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2012 Da ringte jeg huggeren, men motor var dessverre solgt. Det var kanskje likegreit, da jeg egentlig er på utkikk etter en 328. Har søkt litt rundt på nettet, er det slik at 328 finnes bare i m52, og ikke m50? Går vel fint å sette inn en m52 motor. Noen som vet forskjell på m50 og m52? Ellers venter jeg på at bakfanger og frontfanger skal lakkeres. Blir nok montering av dette til helga. Coilovers skal også bestilles snart, skal bli mye lavere enn 60/40 som jeg har nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå