haybimmsen Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 Innsuget ser jo an e annerledes, å m50 har vell støpejernblokk om e ikke tar feil:p e vell derfor de som Turbokonvertere gjør det med m50 motorene siden de tåler mer:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2012 Ja, m50 er jernblokk og m52 er alublokk. m52 er rundt 28kg lettere enn m50. Jeg får fortsette å være på utkikk etter m52b28 Har skikkelig lyst på scorpion eksos, er veldig lite gira på simons. Ser så pinglete ut i forhold til scorpion. Lurer på om det faktisk går ann å kjøpe bare bakpotta og sveise resten til mellompotta... Hmm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 Har skikkelig lyst på scorpion eksos, er veldig lite gira på simons. Ser så pinglete ut i forhold til scorpion. Lurer på om det faktisk går ann å kjøpe bare bakpotta og sveise resten til mellompotta... Hmm. Seff går det an Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2012 Hvis jeg skal gjøre dette, må jeg kappe mellompotta på ISen. Det er helt annerledes på IS enn på f.eks 320. Må jo være noen som har gjort dette tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 Er slik jeg gar skjønt det at m52b25 ikk finnes:p like greit å sette inn b28 da den har 1 hk mer å er lettere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 Er jo null stress å bare fjerne mellompotten og sveise på et rør som går inn til resten av eksosanlegget? Et eksosfirma kan vel gjøre noe slikt, Svendsen eksos f.eks? M52B25 finnes, og det er 323i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 Off, blir svimmelXD men ja det er vell sant:) e d rein 2,5 men blir kalt 2,3 bare at den er i m52 typen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2012 Motorkodene til bmw kan være forvirrende gitt. Ringte en hugger i dag som hadde en m52b28 til 10 000 inkl frakt. Syns kanskje det var litt drøyt. Må ha med hjerne, ledningsnett, dynamo, svinghjul og dette var visst ikle inkl. Hmm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 Syns det va dyrt, har du sett på koed btw? Ser dem har dem også men at dynamo, hjerne og slikt ikke følger med:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2012 Har sjekka koed. De skulle ha 16000 for den ene m52b28 motoren. Blir for dyrt å handle motor/gir derfra. Må jo betale 25% moms. Jeg får bare fortsette å lete, har ikke noe hast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 Har sjekka koed. De skulle ha 16000 for den ene m52b28motoren. Blir for dyrt å handle motor/gir derfra. Må jo betale 25% moms. Jeg får bare fortsette å lete, har ikke noe hast husk du må ha diff og understell da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 M52B28 ja det blir bra vis du går inn for å bytte til den motor størelsen følger med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2012 Tenkte 25% sperrediff. Hva av understell må jeg bytte forutenom stabstag foran, mellomaksel og eksos? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 Bremser, bærearmer, fjærer, dempere, diff (pga utveksling).. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2012 Bremser trengs vel ikke? Jeg har skiver foran og bak. Hvorfor skal jeg bytte bærearmer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå