Appelgren Skrevet Oktober 13, 2011 Share Skrevet Oktober 13, 2011 Fin bil, tror ikke jeghar sett den før! Har ringer tilsalgs hvis du trenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2011 Takk! Hvor mye skal du ha for ringene? Bilde? Edit: Leste feil ;-p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Oktober 13, 2011 Share Skrevet Oktober 13, 2011 Knipser bilder imårra! 400 tenkte jeg , går på høyskolen, så kan komme innom og levere hos deg om du vil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2011 Bilder hadde vært kjekt først Å treffes er null problem når vi bor nesten på samme plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Oktober 13, 2011 Share Skrevet Oktober 13, 2011 Jupp! Mekker bilder imårra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2011 Da har jeg bestilt ///M bakfanger og svarte nyrer fra koed Har også kjøpt ///M baklykter. Gleder meg Må prøve å få tid til å montere senkesettet denne uka også Bilder kommer Bra du endret mening om nyrene Har faktisk originale BMW baklykter, men med orange blinkers da. Vet ikke om du er intr, skjønner veldig godt om du vil ha hvite istedenfor Takk, men jeg er nok ute etter ///M lykter, som nå er bestilt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2011 Kan komme med en liten oppdatering her. Venter fortsatt på utstyr fra koed. Kommer med bilder når jeg får utstyr. Mens jeg venter kan spørre om et lite motorrelatert spørsmål: Når motor og bil er kald høres det ut som bilen har rådebank når man gir på litt. Hører en slags klakkelyd som kan minne om rådebank, men når motor blir litt varm (rett over kald indikator på vanntemperaturmåler) hører man ingenting til denne lyden lengre. Da er motor tipp topp. Noen formeninger hva dette kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 at du ikke skal over 3000 rpm før motoren er varm!! jeg venter alltid til vannet er varmt, og 5 min til, så skal motoren ha en god driftstemp og man kan gi på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2011 Formulerte meg kanskje litt feil. Gir ikke bånn gass når motor er kald. Er snakk om opp til 2-2,5. Men dette er normalt eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 jeg kjører en primera for tia som jobbil... den har samme symptomer, men på den lyser motorvarsellampa mer vet jeg ikke ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2011 hehe Da har lyktene kommet ihvertfall Henter dem på postkontoret i morra! Satser på at verkstedet er ledig, så jeg får montert senkesettet også i morra Bilder kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2011 Da har jeg montert både ///M baklykter, ///M diffuser og sorte nyrer. Fikk også vasket bilen grundige etter montering. Kommer med bilder når jeg kommer hjem fra jobb Senkesett blir mest sannsynlig montert i løpet av helgen, jobber mye så er ofte lite tid til overs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2011 Da er jeg hjemme, så får lagt ut litt bilder av resultatet etter dagens montering og vask Legger ut før og etter bilde. Før: Etter: Ble ganske fornøyd med resultatet. Passet meget godt med lykter og diffuser Legger ut noen flere bilder av bilen. Det siste bildet viser hvordan det ble med sorte nyrer. Mangler bare M3 frontspoiler og et dobbel eksostuss i chrom så begynner bilen å ligne noe! Hva syns dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 22, 2011 Share Skrevet Oktober 22, 2011 Det ble veldig pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Oktober 22, 2011 Share Skrevet Oktober 22, 2011 Ble pent det , ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå