Gå til innhold

Thewiz's E36 Coupé - Tips?

Thewiz
 Share

Anbefalte innlegg

Ser bra ut:)

Har du planer om m3 skjørter? Det må være prikken over i en :P

M3 skjørter kommer! Neste prioritering er eksos og sommerfelger.

Blei fin ræva no!

Ja, det kommer seg. Doble eksoshaler så blir det enda bedre!

Helmaks! Må få meg M3 bakfanger ser jeg..

Er absolutt verdt pengene. Jeg hadde aldri blitt helt fornøyd med den innsatsen som mange kjøper. Hadde jo den selv, ble ikke helt riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst fin farge du har på bilen. M3 skjørt, senk og hjul nå så er den perfekt.

Takk, det skal visst være en sjelden farge å se på e36 coupe. Kommer en update etter lønning! :)

Hvor breier er sommerfelgene dine? :)

Og hva er ET?

Kan røpe at de er 8" ET20 foran og 9" ET22 bak. Prøver å holde felgvalget litt hemmelig fram til jeg faktisk får felga. Ingenting er sikkert enda. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hvordan de vil sitte på bilen? :)

Mulig jeg også går for et nytt felgvalg, men det blir også hemmelig frem til treffet i tønsberg ;p

Er ikke helt sikkert enda, må få prøvd de på og sett om det er noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De vil nok sitte veldig godt på e36, skal valse uansett, slik at jeg kan senke mer. Har sett flere e36 med disse felgene, er riktig nok ikke så vanlig.

Utvilsomt 17" som er penest på e36, pent med 18" også, men blir bittelitt for stort.

Bredde og ET på dine da Erik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye som spiller inn på hvordan felgene blir på bilen. skal du Ha ET 15 så må du valse godt bak samt at du må vurdere camber da du fort knuser buene dine i sving foran. med litt camber bak har du også mulighet til mer senk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst fin farge du har på bilen. M3 skjørt, senk og hjul nå så er den perfekt.

Takk, det skal visst være en sjelden farge å se på e36 coupe. Kommer en update etter lønning! :)

Hvor breier er sommerfelgene dine? :)

Og hva er ET?

Kan røpe at de er 8" ET20 foran og 9" ET22 bak. Prøver å holde felgvalget litt hemmelig fram til jeg faktisk får felga. Ingenting er sikkert enda. :)

Da trur jeg vet hvilke felger det er. Har slike selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...