Gå til innhold

Thewiz's E36 Coupé - Tips?

Thewiz
 Share

Anbefalte innlegg

Gleder meg :D

Var å prøvde felgene jeg har lyst på idag jeg også, jeg blei helt ør i beina etter å ha sett de på bilen. Men jeg må se om jeg får tak i dekk først, litt usikker på om jeg finner de jeg vil ha ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker 195/45/17 foran og 215/40/17 bak :) Da blir det nesten helt lik rulleomkrets også ;)

Det kjørte jeg på min i fjor sommer. Synes det så veldig bra ut. Da slipper man også å kjøre så syyykt lavt men allikevel slippe den velkjente og forhatte wheelgap'n :)

Ikke for å kapre tråden din Thewiz, men her ser du hvordan det ser ut. Planen var egentlig å senke bittelitt til både foran og bak, men jeg kom aldri så langt.

IMG_4764.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener der Torek, men jeg skal senke bilen veldig så da blir ikke det noe problem. :) Tenker jeg ender med 205/40 foran og 215/40 bak. Med valsede hjulbuer kan bilen gå veldig lavt! :D

Legger ut en liten teaser av felga før update som kommer i helga ;)

feh310.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener der Torek, men jeg skal senke bilen veldig så da blir ikke det noe problem. :) Tenker jeg ender med 205/40 foran og 215/40 bak. Med valsede hjulbuer kan bilen gå veldig lavt! :D

Ja, hvis du ikke har fartsdumper du må over så går det jo fint :) Jeg hadde fartsdumper å ta hensyn til, så jeg måtte begrense meg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig en hel haug med fartsdumper jeg må forbi hver dag :lol:

Får se litt, tenkte å bruke litt tid på oppussing av felger også framover. Mulig 195/45 er veien å gå. Blir endel dekkstrekk med denne dimmen. Du har ikke noen closeup bilder av felg/dekk der du hadde 195/45, Torek?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må gå for 205/40-17 eller 205/45-17, heller mot 205/45 for å få litt mer gummi mot bakken.

Personlig ville jeg ikke gått for 195/45, synes det blir veldig ballongdekk opplegg mtp strekk :P

Som dette:

8.5_195_40_R17_Nankang_AS_1_595.jpg

Og nå må du snart vise oss felgene! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...