Thewiz Skrevet Oktober 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2011 Takk takk Ble veldig fornøyd. Måtte bruke dremelen litt for å få diffuseren til å passe skikkelig, men det ble brukbart Har oppdatert førstepost litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2011 Da har bilen blitt senka Fikk låne verksted i stad, så da tok jeg og en kompis jobben Bilen er nå senka 60/40. Slenger ved noen mobilkamerabilder jeg tok i farta. Respons? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 25, 2011 Share Skrevet Oktober 25, 2011 Se der ja Ble bra Senkesettet siger sikkert litt iløpet av dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2011 Senkesettet har seget litt nå Fant noen lyktesenkere i utehuset jeg prøvemonterte på bilen, var tilogmed riktig farge Med eller uten? Klarer ikke helt bestemme meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Oktober 26, 2011 Share Skrevet Oktober 26, 2011 Senk ble fint! Uten lyktesenk, takk! Neida, smak og behag, spørs hva du synes er det fineste vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet Oktober 26, 2011 Share Skrevet Oktober 26, 2011 Flott leketøy du har der. Gjorde seg med 60/40 senk. Men lyktesenkerene var ikke noe særlig synes jeg. Men så er ikke jeg noen fan av lyktesenkere generelt da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Oktober 26, 2011 Share Skrevet Oktober 26, 2011 Ville gått for lyktesenk visst du skal ha angel eyes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2011 Tror jeg venter litt med lyktesenkere forløpig, tror det kan se bedre ut med ///M fanger, så får prøve det når jeg får på plass dette. Flott leketøy du har der. Gjorde seg med 60/40 senk. Men lyktesenkerene var ikke noe særlig synes jeg. Men så er ikke jeg noen fan av lyktesenkere generelt da... Takk takk Enig med deg der altså, er penere uten. Skal få tatt noen ordentlig bilder snart igjen, når det er litt finere vær ute. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2011 Sitter å lurer på om jeg skal kjøpe med vinterbil og sette bort bimmern for vinteren. Hmm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2011 Ikke veldig mye som skjer nå. Prøver å få godkjent senkesettet i vognkort. Så har bestilt 4-hjulskontroll som skjer neste uke. Skal bestille time hos BT i morgen. Legger ut et snapshot av bilen med vintersko. Senkesettet har seget litt nå, syns bilen ser veldig bra ut nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 Du får gjort ting raskt, kjørte i en uke før jeg tok 4-hjulskontroll Og har enda ikke godkjent det i vognkort.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2011 Hehe, når vilja er der så går ting fort vettu Tenkte faktisk jeg skulle vente til våren / sommern 2012 før jeg anskaffer meg ///M fanger foran. Liker faktisk den orginale fangeren veldig godt, syns det ser bra ut med senk. Gjorde seg virkelig med sorte nyrer, takk for tipset Jokkke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2011 Da er kontrolltime hos BT bestilt Fredag den 4 November blir en skummel dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 28, 2011 Share Skrevet Oktober 28, 2011 Ikke gale! Går de over alt på bilen på en slik kontrolltime? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2011 Nei, de går bare over og kontrollerer det man er inne for. Av og til kan de foreta en stikkprøve på bilens stand. Tipper dette går bra jeg, siden bilen var EU godkjent i september 2011. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå