Glenglen Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 Bra jobba wizzi! ser utrolig flotte ut! har du fått ordnet gummi til dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet April 5, 2012 Forfatter Share Skrevet April 5, 2012 Det er bare å begynne å pusse Kny, det er absolutt verdt det når man ser resultatet. Takk takk glenn, dekk fikk jeg levert på døra for noen dager siden. Ligger noen bilder noen sider tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 Bilen din blir nok skamrå når du får på hjula! kjenner jeg er litt missunelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet April 5, 2012 Forfatter Share Skrevet April 5, 2012 Hjula blir montert når coilovers står på bilen, så er det bare å justere til det skraper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 Hehe husk at du skal komme deg på mossferga og over til Tønsberg da Min er skrudd i bånn men ser ikke så lav ut på asfalt. men når jeg kommer meg på en grusvei er helvete løs subber overalt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet April 5, 2012 Forfatter Share Skrevet April 5, 2012 Hehe, må prøve å få plass på bakkeplanet. Vmaxx settet kan man visst skru veldig lavt, JonasD har det på sin E36 og det skal visst være skrudd i bånn på de siste bildene han har lagt ut. Syns det ser ut som en veldig bra høyde. Heldigvis ikke så mye grusveier jeg kjører på daglig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 Hehe nei grusveier har jeg bare lagt vekk, "nei sorry da må du nok gå ned til veien skal jeg hente deg" hehe! sånn er det bare Men blir nok rå denne bilen din altså, men både du og jeg trenger og oppdatere avatar snart.. du har jo aldrig hatt egen bil der vell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 Hei.. Dette blir knall ...gleder meg til å se alt ferdig...du var rette mann å selge bilen til føler jeg.. God påske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet April 5, 2012 Forfatter Share Skrevet April 5, 2012 Hei..Dette blir knall ...gleder meg til å se alt ferdig...du var rette mann å selge bilen til føler jeg.. God påske. Heidu! Ja, har blitt endel nytt på bilen etter jeg handla av deg. Gleder meg til felga og coilovers kommer på. Takk for det, det setter jeg pris på God påske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 Ser bra ut! Gled deg til du får Gasolin settet, er som natt og dag i forskjell, kan garantere deg at det blir SPEILblank. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 Skal du til tønsberg eller? Da får vi kjøre sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 Hjula blir montert når coilovers står på bilen, så er det bare å justere til det skraper LIKER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet April 5, 2012 Forfatter Share Skrevet April 5, 2012 Felgene skal få seg en runde med gasoline settet når jeg mottar det. Tenkte meg til Tønsberg ja, det er visst et par andre E39 som skal være med også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 Felgene skal få seg en runde med gasoline settet når jeg mottar det. Tenkte meg til Tønsberg ja, det er visst et par andre E39 som skal være med også Kom til Tønsberg! lyst å få sett på bilen din hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet April 7, 2012 Forfatter Share Skrevet April 7, 2012 Prøvemontere en av 9" felgene i dag. Planen var egentlig å montere coilovers, men den jævla demper bolten satt så inni granskogen. Noen som har noen tips der? Uansett, her er noen bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå