Erik89 Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Der ja! ;D Det blei jo nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Helt klart at dette falt i smak, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet April 20, 2012 Forfatter Share Skrevet April 20, 2012 Takker folkens! Ble fornøyd selv, bilen har blitt skikkelig stiv også nå. Merker hver eneste ujevnhet i veien. Det kommer flere bilder til helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 blei tøft med senken! veit ikke tilfeldigvis om noen fine steder å ta bilder av bil i fredrikstad eller området rundt? har leita litt og finni et par greie steder, men jeg er ikke herifra, så er ikke så kjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet April 20, 2012 Forfatter Share Skrevet April 20, 2012 Er ikke herifra selv jeg, Hehe. Men båthavna / brygga er fine steder. Ellers liker jeg industriområder, da det blir en god kontrast. Gamle byen er også en fin plass, brostein og grønne trær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 men er ikke så mange steder du kommer ned mot brygga i byen her å får tatt no bilder, er det det a? liker industriområder selv, men syns de områdene her er litt dårlige/kjedlige? gamlebyen er ikke dumt, men klarer ikke kjøre inn der med coilovere, for man spretter omtrent av veien selv i 10 km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet April 20, 2012 Forfatter Share Skrevet April 20, 2012 Nei, tenkte mer rundt Krossnes og rundt der, eventuelt ørebekk. Har ikke funnet så mange gode plasser enda, men det er noen fine. Du kan jo ta noen bilder ut mot engelsviken eller skåra. Pent med bil i natursetting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Ikke værst! Gleder meg til flere bilder! Edit: Prøv å ikke over- og undereksponer bildene så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 åja. har tatt noen ute ved Hankø blant annet, men som sagt ikke finni noe spesielt bra. Beste jeg har finni er på gresset ved gamlebyen. usikker på hvor skåra og krossnes er, men blei litt klok på krossnes når jeg søkte på kartet, men ikke skåra. ikke meninga å søple ned tråden din, men har ikke sett så mange på bimmers som er fra/bor i byen her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet April 20, 2012 Forfatter Share Skrevet April 20, 2012 Hehe skjønner. Vi kan sikkert ta noen bilder en dag. Skåra er utover mot råde, eller på veien ut dit. Masse bondegårder og jorder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lorentzose Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Det der ble gromt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 jepp, blir vel mer foto når det er enda varmere i været. Ser vel en lav e36 i byen her på noen fine dager å tenker jeg og du kjenner sikkert igjen en cossie, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet April 20, 2012 Forfatter Share Skrevet April 20, 2012 Jepp, hehe. Cossie legges merke til Ontopic: Flere bilde kommer i helga hvis det blir nogenlunde vær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lorentzose Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Har flyttet til tønsberg nå, og skal hente bilen den 20. mai! så må jo treffes engang iløpet av sommeren og prate litt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet April 20, 2012 Forfatter Share Skrevet April 20, 2012 Ja, det hadde vært morro lorentz Kanskje få til et lite E36 treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå