Jokkke Skrevet Oktober 28, 2011 Share Skrevet Oktober 28, 2011 Åja okei Må få somlet meg til å bestilt time hos BT, samt bestilt nye skilter til bilen og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2011 Anbefaler at du sjekker at serienummer og alle navn på senkesettet er synlige og stemmer overens med TUV papirer. Hvis dette ikke stemmer, ikke dra på kontroll. Hos Hafslund hadde de ledige hver dag neste uke. Nesten ikke en kontroll, var bare å velge og vrake med tanke på tidspunkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2011 Etter å ha vært på et lite forumtreff ved Mosseporten, tok ogee1 noen veldig bra bilder av bilen jeg tenkte å legge ut her. Må nesten kjøpe meg et sånt speilreflekskamera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 29, 2011 Share Skrevet Oktober 29, 2011 Fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2011 Takk takk Kan slenge ut oppstillingsbilde med det samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 29, 2011 Share Skrevet Oktober 29, 2011 Se der ja 4 stk BMW'er som tar seg veldig bra ut med originalfront! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 30, 2011 Share Skrevet Oktober 30, 2011 kjøpt m3 innsatsen og satt den på orginalfangeren? må bare få handla m3 fangeren da gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2011 Hva er galt med det? koed hadde ikke m3 fangeren på lager da jeg handlet. GS skal ha over 4000 kroner for M3 bakfanger, det gidder jeg ikke å betale rett og slett Syns bilen ble veldig pen med M3 innsatsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 30, 2011 Share Skrevet Oktober 30, 2011 javisst er bare det at du får den lille åpningen på siden ikke noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2011 Vet, fant ut det når jeg montere den. Gleder meg til jeg får på M3 frontfanger med GT spoilere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 30, 2011 Share Skrevet Oktober 30, 2011 hehe splittere gjør susen på en "høy" bil ^^ har jeg splittere på min, har jeg 1.5 cm klaring til bakken ca Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2011 Hehe, lite digg å skrape i hver eneste fartsdump eller ujevnhet i veien. Syns bilen har blitt perfekt lav nå, skal jo trossalt bruke den på vinteren. Har 60/40 supersport senk på min nå. Har du mye senk på din, ///Mysild? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2011 La til nye felger på to-do listen. Har bestemt meg for 17" M3 Double Spoke felger på sommern. Vurderer også å bytte ut vinterskoa, bilder av disse finner dere lengre opp på sia. Noen tips til hva slags vinterfelger jeg burde se på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 31, 2011 Share Skrevet Oktober 31, 2011 vet ikke hvor mye senk jeg har... muligens 100mm eller noe foran... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2011 Bruker du bilen på vinteren, eller er den på vinterlagring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå