Gå til innhold

Thewiz's E36 Coupé - Tips?

Thewiz
 Share

Anbefalte innlegg

Tok noen nye bilder av bilen i dag. Fikk godkjent etterkontroll på felg. Nå står den på kjedelige vinterfelger 7,5x17 rundt baut. Ble kvitt wheelgappen med 45 profilen da, heh.

ehkvnr.jpg

2nm29zq.jpg

2a64hty.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det lorentz :D Coupe-shoot er jeg med på :D

Nå har godhjula kommet på igjen! Ble utrolig deilig å få av dem stygge vinterfelga!

Prøvde også gule blinkers her om dagen og det har jeg bestemt meg for å ha! Så fett ut.

Et par bilder fra i dag :)

2644ck0.jpg

3011s1w.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Vmaxx, det stemmer. Mine er i bunn både foran og bak. Hjelpefjærene er fortsatt på foran og justeringskoppen er på bak. Mye lettere å vite høyden når man har det på det laveste. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Vmaxx, det stemmer. Mine er i bunn både foran og bak. Hjelpefjærene er fortsatt på foran og justeringskoppen er på bak. Mye lettere å vite høyden når man har det på det laveste. :)

haha, okei den va jo grei!:P kan an ta av hjelpefjæra på tuningart også? tror det va den som ødla for meg med mine egne felga :evil: er det den som er helt øverst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg solgte min 318is for 38k, da med Vmaxx, nyoppussede BBS RC090, Mtech styling osv (angrer at jeg solgte den med BBS hjula) Den hadde litt utstyr i tillegg. Men legg den ut å se om det er noe interesse for den. Jeg solgte min i Mars, og husker det var lite interesse for den. Men regner med denne kan gå for litt mer enn som så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, denne har ikke akkurat veldig mye utstyr, men den har da noe. Coupe går somregel for litt mer enn sedan. Vi får se hva jeg får. Skal ikke selges nå som sesongen er her ihvertfall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Lite som skjer her. Bilen skal snart på EU-kontroll. Spent på hva som dukker opp da. Siden det er strålende vær for tiden, tok jeg med bilen på en vaske / bilde runde. Noen bilder fra i dag :)

hx5cab.jpg

x4j4ox.jpg

i4n807.jpg

ab07kj.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, okei den va jo grei!:P kan an ta av hjelpefjæra på tuningart også? tror det va den som ødla for meg med mine egne felga :evil: er det den som er helt øverst?

Jeg har tuningart, og fjerna hjelpefjæra her om dagen.. Funker gull! ;) Ble noe stivere også

Thewiz: Hvilken farge er det på bilen din? Kunne tenkt meg å lakke min i samme farge :)

Edit: Granitsilber metallic ja, fin farge det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...