///Mysild Skrevet Oktober 31, 2011 Share Skrevet Oktober 31, 2011 blir brukt litt hvis jeg må men skal heve den når jeg setter på vinterdekk, bytter fanger etc... blir vel rundt juletider tenker jeg ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet November 1, 2011 Forfatter Share Skrevet November 1, 2011 Driver å ser meg om etter et Scorpion effektanlegg på nettet, har sjekket både koed og ebay. Slik som jeg forsto det på koed trengte jeg både mellompotte og bakpotte for optimal montering og utnyttelse. Hva er egentlig best? Kjøpe mellom og bakpotte fra koed eller finne dette på ebay? Søkte litt på ebay, men fant bare bakpotter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet November 1, 2011 Forfatter Share Skrevet November 1, 2011 Koed skal jo ha 9700 kroner med frakt for mellompotte og bakpotte. Syns dette blir heftig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet November 2, 2011 Forfatter Share Skrevet November 2, 2011 Ingen som har noe å komme med? Har et annet spørsmål. Lurer litt på om jeg har et instrumenthus fra en 6syl. Har sett andre 318is'er, og dem har speedo som går til 220 og rødlinje på turtall starter på 6. Jeg har instrument som speedo går til 260 og rødlinje starter på 6200 / 6300. Anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 Kjøp kun bakpotten fra eBay.. 2800kr er faktisk ikke gale, mye bedre enn 9700.. Enkel montering er det uansett uten denne mellompotten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 speedo går på årstall tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet November 3, 2011 Forfatter Share Skrevet November 3, 2011 Liten update her nå. Skjer veldig lite med bilen for tiden. Bilen står nå hos Bilia Fredrikstad i forbindelse med 4-hjulskontroll. Måtte utsette BT timen til tirsdag da det oppsto et lite problem. Fikk telefon fra Bilia tidligere i dag og de hadde funnet ut at camber justeringsbolten var borte på høyre bakhjul (sto en helt vanlig bolt der). Så jeg heiv meg i bilen for å finne en slik bolt samme dag, slik at det ikke ble noen forsinkelser (Bilia hadde ikke bolten på lager). Fant bolten hos et verksted, så det ble ingen utsettelser, da jeg leverte bolten hos Bilia et par timer senere. Satser på at bilen er klar innen arbeidsdagen dems i morgen Ellers blir det litt stopp i oppgraderinger på en liten periode, da jeg driver å pusser opp kjellerstua Har funnet meg et motivasjonbilde. Eneste jeg ikke skal ha som denne har er Chrome grill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet November 4, 2011 Forfatter Share Skrevet November 4, 2011 Har oppgradert planene litt. Har lagt til litt ekstra som skal gjøres innvendig 848 ENLARGED WIRING HARNESS I følge utstyrslisten min har jeg Enlarged wiring harness, så vurderer å sette inn en liten kjørecomputer. Jeg kan vel sette inn den som viser gjennomsnittsforbruk og temperatur hvis jeg ikke tar feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet November 6, 2011 Forfatter Share Skrevet November 6, 2011 Har betemt meg for GT2 spoilere. Denne ser helt sinnsykt grom ut. Skal også få tak i samme felger som på denne. Forged Double Spoke. Noen som vet hva felgene her heter forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 BBS RK tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet November 7, 2011 Forfatter Share Skrevet November 7, 2011 Hmm, lurer på om jeg skal ha disse RK felgene istedetfor. Hva syns folket? ///M Forged Double Spoke eller BBS RK? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 hva syntes du? personlig driter jeg i folks menigner... jeg spørr bare for å holde litt aktivitet, og høre synspunkt, men til slutt er det hva jeg vil ha, som teller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet November 7, 2011 Forfatter Share Skrevet November 7, 2011 Er litt usikker somsagt greit med litt input hva folk tenker. Er helt enig med deg, til slutt er det jeg som bestemmer Syns du da Mysild? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 Ville valgt M3 felgene over BBS RK anyday. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 m3 felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå