Thewiz Skrevet Juni 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2012 Sender GS en mail nå. Kan ikke være riktig slik jeg har det nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 Fikk svar fra GS i dag angående topplagerene. Forsto ikke helt svaret, noen som forstår? Hylsene som er i lageret må klemme skikkelig over uniballen hvis ikke så blir det mye lyd.Lagrene fungere meget bra det men med uniball lager så blir det lyd da det er så godt som stål mot stål..sjekk dette nøye Som jeg sa tidligere, blir UANSETT lyd av dette lageret.. Men skal ikke klunke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juni 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2012 Skal det være nødvendig å dra til med svær skiftnøkkel eller latmannsarm da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 Skal det være nødvendig å dra til med svær skiftnøkkel eller latmannsarm da? jeg bruker kun fastnøkkel og drar til det jeg klarer med den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juni 21, 2012 Share Skrevet Juni 21, 2012 Trodde det var vanlig praksis at det koster 2000 med delkasko eller kasko... Om man får til vennepriser etc er jo det bra, men aldri hørt annet en 2000... noen har også gratis rutebytte som en bonus på forsikringen... jeg får 50% rabatt på egenandel gjennom jobben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juni 22, 2012 Share Skrevet Juni 22, 2012 så deg ista, sto i kø i rundkjøringa ved leeres/hydrolift..tøff bil, digga felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juni 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2012 Fikk ikke med meg at du sto der gitt. Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juni 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2012 Tok noen bilder i dag i forbindelse med at jeg monterte senkesett på en kamerats Mercedes. Endte med at jeg bare kappa den gamle fjæra hans, da biltema sine fjærklemmere gjorde det ganske umulig å få til noenting. Bimmern skal på EU kontroll på mandag, samt at det blir ny rute snart Har faktisk vurdert å beholde den litt, da markedet er så dårlig. Vurderer også nye hjul Noen bilder: Det siste har ikke så mye med bilen min eller tråden, men siden jeg nevnte det over, så hadde jeg et bilde av når jeg kappa den ene fjæra. hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 Fikk ikke med meg at du sto der gitt. Takk for det jeg kjørte i motsatt retning, men kjørte bruksbilen, ikke Cosworthen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 Okeeei, ikke så mye som skjer her fortiden. Bilen var på EU kontroll nå, fikk feil på noen bremserør bak grunnet rust. Så da blir det en god jobb med å ta ned eksos, tanken, varmeskjold etc for å legge opp nye ordentlig. Blir deilig å få den i orden. Som noen av dere vet har jeg vurdert å selge denne, men i det siste har jeg fundert på om jeg skal beholde den og eventuelt legge til noen nye planer. Har vært på utkikk etter annen BMW i en god stund, men finner ingen jeg kunne tenkt meg. Enten er de altfor dyre, ellers så er de i for dårlig stand. Jeg er meget ubeslutsom, men jeg får se, vanskelig å si hva tiden vil bringe. Har ihvertfall fundert litt på om jeg skal ordne meg samme hekkvinge som carlhaakon har, den har vokst veldig på meg, og jeg syns den ser helt sykt grom ut! Kanskje en slik hadde passet på min bil? Jeg har også store planer om å handle inn noen nye felger, da tenker jeg i retningen BBS RS. Skal også ta ut hjelpefjærene foran når jeg får tak i valse. Syns ikke den er riktig så lav nok enda. Tråden har dødd litt etter jeg har sagt jeg skal selge den, men prøver nå å gjennomlive en litt igjen! Tok noen bilder i dag med sideskjørt. Kort om planene jeg vurderer: mega hekkvinge, bbs rs, litt mer senk og muligens halvbur. Det hadde vært morro. Et par biler i dag etter vask: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lorentzose Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Den vingen er heelt sjef! PS: Skal få felgene mine for 6 lapper med dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clausfox Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Har ihvertfall fundert litt på om jeg skal ordne meg samme hekkvinge som carlhaakon har, den har vokst veldig på meg, og jeg syns den ser helt sykt grom ut! Kanskje en slik hadde passet på min bil? Jeg har også store planer om å handle inn noen nye felger, da tenker jeg i retningen BBS RS. Skal også ta ut hjelpefjærene foran når jeg får tak i valse. Syns ikke den er riktig så lav nok enda. Skal ikke lakke den lilla også da? sånn så du er HELT sikker på at den blir HELT lik CarlHaakon sinn 328? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Gt vinge UTEN spacerene kan du ha... hekkvingene med klossene blir litt for "tørkestativ" når den ikke skal brukes på bane der den trenger det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 Har ihvertfall fundert litt på om jeg skal ordne meg samme hekkvinge som carlhaakon har, den har vokst veldig på meg, og jeg syns den ser helt sykt grom ut! Kanskje en slik hadde passet på min bil? Jeg har også store planer om å handle inn noen nye felger, da tenker jeg i retningen BBS RS. Skal også ta ut hjelpefjærene foran når jeg får tak i valse. Syns ikke den er riktig så lav nok enda. Skal ikke lakke den lilla også da? sånn så du er HELT sikker på at den blir HELT lik CarlHaakon sinn 328? Forstår ikke helt hva du hinter til, det er ikke med formål å kopiere carlhaakon sin bil. Visste bare ikke hva den vingen het, så da refererte jeg til carlhaakon, siden han har den vingen? Tror et kan bli fett med klossene på vingen, normal GT vinge er litt kjedelig. Morro å ha noe ikke alle andre har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clausfox Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Gt vinge UTEN spacerene kan du ha... hekkvingene med klossene blir litt for "tørkestativ" når den ikke skal brukes på bane der den trenger det... Smak og behag detta!! Jeg synes det ser dritt tøft ut! er også sykt tøft å kjøre bak CarlHaakon å se vingen! Passer veldig bra til bilen hans! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå