Jokkke Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 De felgene der slår aldri feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juli 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2012 De er helt greie, tenker litt på å bruke dem som vinterdekk, men then again, vet ikke om jeg skal bruke den i vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clausfox Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 De felgene der slår aldri feil +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 Smidde eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juli 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2012 Disse er nok bare reps. Står kun motorsport på dem. alle er 7,5x17. Fikk dem billig, så da tok jeg dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 Var disse felgene jeg skulle hatt nå på EU-godkjenning Hva er innpresset egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juli 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2012 Tror det er 41 Skal jeg ha dem på bilen, blir det eventuelt med 20mm spacer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 Åh Har du vært på EU godkjenning med bilen etter du monterte coilovers? Bare lurer, hvilke felger brukte du, uten at det tok ani demper/fjør foran? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juli 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2012 Ja, var på eu-godkjenning for et par uker siden. Hadde på vinterdekk. Vinterdekka er 7,5x17. Dekket sliter mot fjæra på coiloversa, men han på eu-kontrollen så ikke så mye på det. Så bare at den var godkjent senka i vognkort, så var det greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 Og innpresset på felger var? Ikke meningen å mase men, skal kjøpe noen hjul og lurer på hvilket innpress jeg trenger for at det ikke skal ta borti. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juli 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2012 ET 35 på dem. Du bør ikke kjøpe det, da det tar borti. Jeg hadde en slik vektkloss på innerbanen av felgen, og den gjorde at fjæra på coiloversa fikk hard medgang når jeg kjørte hjem fra verkstedet etter jeg monterte coiloversa. Men throwing star felga har jeg 2-3 cm klaring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 Selv med ET35 altså, hmm.. Laveste godkjente innpresset på E36 er vel 15mm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juli 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2012 Man kan vel kun endre innpresset 5mm fra originalt på bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 Jeg kjørte 5mm spacer på 7,5toms et41, det tok ikke borti. Nå kjører jeg et35 (tror jeg, hugser ikke helt), tar ikke borti. På coilovers selvsagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 hadde nå et 41 7,5" forran på min e36 med coilovers uten at det subba, var kw coilovere på min da, så er jo mulig det er forskjell på senksettene som gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå