Henrik... Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 Hva var ET på throwing starsene dine igjen? og kjørte du med spacer når du brukte de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 ebaaay, evt. bmautosport? Men kjør heller med M3 felgene, de er så fine. Uorginale eller ei, tar seg bra ut på E36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2013 Nå er throwing star felgene solgt, så jeg har ikke de lengre. Foran var det 8" med ET 20, bak var det 9" med ET 22. Jeg kjørte ikke med spacer nei, men kunne likegodt hatt 5mm spacer for å få litt mer stance. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2013 ebaaay, evt. bmautosport? Men kjør heller med M3 felgene, de er så fine. Uorginale eller ei, tar seg bra ut på E36. Har vært inne å sett litt på bmautosport, og de har style 32 der, så jeg funderer litt på de til 399,- Hvis jeg ender opp med enda et sett som er 8" foran og 9" bak tenker jeg litt mer dekk på dem. Tenker ihvertfall 235/35/17 bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 Nå er throwing star felgene solgt, så jeg har ikke de lengre. Foran var det 8" med ET 20, bak var det 9" med ET 22. Jeg kjørte ikke med spacer nei, men kunne likegodt hatt 5mm spacer for å få litt mer stance. Ok. Skal ha på 5mm spacer på mine så de blir ET20. Og de er jo en halv tomme breiere foran og bak, så bygger vel litt mer i seg selv å. Da fikk jeg litt mer klarhet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 Enig med jokke, doublespoke-greiene er så uberfett på e36, originale eller ei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2013 Joda, men kunne tenkt meg litt breie felger med litt breie dekk. 7,5" med ET35 er ikke akkurat gromt ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 Da blir du jo bare stoppet igjen, så ser ikke poenget ditt med nye felger for å ikke bli stoppet, og du skal space dem ut uansett... Like ulovlig det Kjører du på breie dekk, blir du også stoppet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2013 Bah Får vel bare legge bort bilhobbyen og begynne med frimerker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2013 Hva med disse felgene? Tror faktisk jeg liker disse bedre enn double spoke. viewtopic.php?f=18&t=251840 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 Er et dilemma det der altså, være lovlig og ha noen smalere dekk eller gå for noen breie dekk som er ulovlige Gå for de du har nå du, likere Uorginale eller ei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 Hva med disse felgene? Tror faktisk jeg liker disse bedre enn double spoke. http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=18&t=251840 Neei, jeg har jo kjøpt sånne, du får kjøre DS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 225/235 holder jo i massevis? Sunflower er tøft det og, men doublespoke er finere spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2013 Hehe, kan vi ikke ha like felger Henrik ? Nå har jeg 205/215 liggende fra throwing star felgene, så det blir å bruke de eventuelt på Double Spoke. Double spoke felgene er ikke strøkne da, mye kantkjøring på et par felger, samt at den ene felgen har fått seg en liten bulk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 No skjønne eg ingenting! Du vil ha breiere felger, men så har du berre 215-bredde på dekka? Da holder det jo i massevis med 7,5", noe mer så ender du vel opp med sånn mongo dekkstrekk som folk er uheldige og ender opp med for tida? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå