Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Dette er da min første prosjekt tråd så får bare se hvordan dette går.

Handlet meg en 316 E30 1987 mod av en eldre dame i bærum :)

Planen er å bygge den om godkjent til noe sprekere og trenger derfor litt hjelp med hvordan jeg skal gjøre dette. med papirer osv.

Har lyst å godkjenne med 325 24v eller noe sprekere

Kan jo kanskje godkjenne med 325 12v?

Skal til å bytte kanaler og framskjermer for dette er det litt rust på.

Har lyst å sette på Mtech 1 på bilen men får se hva jeg får tak i :)

Setter pris på ider og tips på hva som blir fint og bra :)

Noen som har komplett svart skinn inntriør? :)

87e1tyu7gx9mt8s4j7zz.jpg

rufu4yiwze9itr9o9j0p.jpg

xj12o81rsqju5i8ovsc0.jpg

shz22rks15j6u9axo8to.jpg

Skrevet

Kan bare glemme å få godkjent med 6'r dessverre..

Vet at E30 kan godkjennes med 330hk/350nm uavhengig av kaross, men er vekta som er problemet her

Skrevet
Har lyst å godkjenne med 325 24v eller noe sprekere

Kan jo kanskje godkjenne med 325 12v?

Kan bare glemme å få godkjent med 6'r dessverre..

Vet at E30 kan godkjennes med 330hk/350nm uavhengig av kaross, men er vekta som er problemet her

Skrevet

At vekta på bilen blir for høy med seksermotor (320, 325 osv), noe biltilsynet ikke tillater, derfor vil du få problemer med å få den godkjent med en kraftigere motor.

Skrevet

Bra utgangspunkt! Liker planene dine også, M-Tech I er ikke dumt. Det er fullt mulig å godkjenne med sekser selv om det opprinnelig sitter en firer der, Howrd her på forumet gjorde dette for en uke siden. Se her: viewtopic.php?f=11&t=120478&hilit=godkjent&start=90

Bor du i Kristiansand, slik det står i profilen din? Så vidt jeg kan se er bildene tatt på industriområdet på Slemmestad...

Skrevet
Bra utgangspunkt! Liker planene dine også, M-Tech I er ikke dumt. Det er fullt mulig å godkjenne med sekser selv om det opprinnelig sitter en firer der, Howrd her på forumet gjorde dette for en uke siden. Se her: viewtopic.php?f=11&t=120478&hilit=godkjent&start=90

Bor du i Kristiansand, slik det står i profilen din? Så vidt jeg kan se er bildene tatt på industriområdet på Slemmestad...

hehe :P ja jeg bor i kristiansand :)

ja sønnen til ho jeg kjøpte bilen av bor i bærum, tror han har no lager plass på slemmestad :)

kult :) må inn å lese på han sitt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...