TheEspenK Skrevet September 30, 2011 Share Skrevet September 30, 2011 Hei alle. Lurer litt her............. Er det noen E3 eiere som kan hjelpe meg? På carfolio.com påstår de bakakselutveksling på 3.0 S med 4 gir manuell er 3.45. 1. Stemmer 3.45? 2. Hvordan dim er det på org hjul, gjerne felg og dekk? 3. Får en senkefjærer til E3? Legger ut bilde tilfelle jeg bomma på typebetegnels Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet September 30, 2011 Share Skrevet September 30, 2011 1) 3,45 stemmer. Dette gjelder da europeisk 3.0S. Andre utgaver kan gi andre utvekslinger 2) Hjul fikk du levert i 6x14 og 7x14. 3) Har sett at noen bruker fjører fra Sachs. H&R leverer (leverte) til e12, disse har samme bakstilling så bakfjørene kan nok brukes der. De har også mye felles i forstilling, men usikker på diameter på fjørene foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet September 30, 2011 Forfatter Share Skrevet September 30, 2011 Glad for svar GSS, mulig det finnes en grynende E3-entusiast i meg 1. TAKK, funderer litt på motorbytte men jeg er glad i 1:1 på 4de gir, 3:45 gir meg giringen jeg leter etter. 2. MANGE TAKK da ser jeg for meg 205-60-14 gjør susen Men så spør jeg igjen for det har jeg merket meg å! At de bruker samme komponenter over hele fjæla. Kikka litt på 635CSI og denne var visst E28 mens 633 er E12. Så da takker jeg for grobunn til funderinger og tenker at jeg kan komponere litt ut av E12 ++++ så lenge diam og vekt på fjæra stemmer. Godkjenninger intreserer ikke meg så lenge bilen er gjennomtenkt Her skjønner du hvorfor jeg spør om senking, takk igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 6-serie har samme understell som e12 fram til 1982. Etter det er det basert på e28. e3 har samme (så og si) understell som e12 og da også samme som 6-serie før 1982. Trenger du deler har jeg en god del til e3, både nytt og brukt. Her er noen bilder av en lav e3 (norsk) Står mer om den her: viewtopic.php?f=11&t=162860&hilit=veteran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet Oktober 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2011 Hehe, sjekka ut linken, vel lav men j.... tøff. Ikke umulig den orginale kunne passa meg Trenger du deler har jeg en god del til e3, både nytt og brukt. Takktakk. Merker meg den til senere, jeg har ikke kjøpt bil enda men kjekt å vite.Uansett kikker jeg litt rundt og E3 synes jeg er den tøffeste gamle hittil Laaaangtidsplanen om det blir noe kjøp er at det blir diesel, derfor jeg lurte på gir.... BMW e34tds, 1:1 på 5te og 2.55bak, Opel Omega td, 1:1 på 4de og 3.45bak Jaja vi får se, stor tjans for at jeg blir glad i de gamle gasserne, rimelig flotte innsugningsrør på den motorn Kikka foresten på e12 linken din GSS. Det er vel bare å ta av seg hatten Artig at det var nr1 og det var en del fine Alpina-detaljer på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå