aigin Skrevet September 30, 2011 Share Skrevet September 30, 2011 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansove Skrevet September 30, 2011 Share Skrevet September 30, 2011 Bilder ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aigin Skrevet Oktober 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2011 La inn bilder nå løp å kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansove Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 Og hengerfeste ser jeg Hvilken pris ? Automat ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aigin Skrevet Oktober 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2011 DAT = Diesel + Automat + Touring (Steptronic). Pris = Gi bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansove Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 Hehe,, Sån går det når man leser raskt gjennom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet Oktober 3, 2011 Share Skrevet Oktober 3, 2011 siden du ikke har prisanntyding, byr jeg 50.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansove Skrevet Oktober 3, 2011 Share Skrevet Oktober 3, 2011 da byr jeg 30,000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aigin Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2011 noen med høyere bud og kanskje penger i banken? (føler med fattigfolkene over her, men desverre så driver jeg ikke blå-kors).. La til ny info løp og kjøp, dette er virkelig en bra bil ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansove Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Kanskje du kunne klart å anntyde noen pris ? Byr 35,000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon6 Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Pris ? Bilder innv ? Sports skinn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aigin Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2011 Kanskje du kunne klart å anntyde noen pris ? Byr 35,000,- Gi bud hvis interesse ikke skambud eller tullebud, det er det samme som å spamme.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aigin Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2011 Pris ? Bilder innv ? Sports skinn? Skal knipse noen bilder innvendig i dag Ikke sportsskinn nei. Pris. Si en pris du vil betale, så kan vi se om det holder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansove Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 65,000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aigin Skrevet Oktober 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå