///Mysild Skrevet September 30, 2011 Share Skrevet September 30, 2011 okey, soltaket mitt er tullete... når jeg har kjørt i en 20-30 min, så funker det uten problemer... men, etter start er det helt dødt... noen tips til hva det kan være? virker jo som o mdet er et spenningsfall som "lader" seg opp etterhvert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2011 dult! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwJon Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 var borti det samme på gamle bilen min også..gikk alt fra 5-20 min før den ville fungere..av og til hjalp det å skru av og på tenning..fant aldri ut av det, ettersom det endte med at jeg bytta hele greia pga at wire var helt rusta og fast :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 Mange som har hatt det problemet. Det som går igjen på diverse forum, er at det er en dårlig lodding og/eller et sviktende comfort relé. Mener det ligger bak handskerommet et sted. Gjorde hvertfall det på en UK 328 jeg fikk hentet inn for noen år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2011 ja, jeg trodde det var komfort relèet selv, så har bestilt et for å se om det kan være det... takker for tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 Håper det virker da Styrer selv med GM5 releene til sentrallås. Forbanna herk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2011 jeg må fikse min føler til passasjerdøra... hehe... hater når bilen låser og låser opp igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 Ja, det er også noe herk! Hadde det på alle de forrige E36ene mine. Så virker det som biler liker å ha én defekt ting hele tiden. Fikser du noe, ryker noe annet. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2011 hehe ja, er alltid litt plukk, men klarer vel å leve med det hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwJon Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Mange som har hatt det problemet. Det som går igjen på diverse forum, er at det er en dårlig lodding og/eller et sviktende comfort relé. Mener det ligger bak handskerommet et sted. Gjorde hvertfall det på en UK 328 jeg fikk hentet inn for noen år siden. på bilen min står det under sparkeplata vs. oppe ved rattstammen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå