norbakken Skrevet November 28, 2012 Skrevet November 28, 2012 Det er du som har denne ja, tenkte ikke på det i går Nydelig bil og ikke minst interiøret! Takk for en hyggelig handel.
Paulus Skrevet November 28, 2012 Forfatter Skrevet November 28, 2012 Nydelig bil, spesielt interiøret Takker . Er vel ikke mange E23'ere der ute med finere enn mitt ///P
Paulus Skrevet November 28, 2012 Forfatter Skrevet November 28, 2012 Det er du som har denne ja, tenkte ikke på det i går Nydelig bil og ikke minst interiøret! Takk for en hyggelig handel. Takker på vegne av etreåtjuen Takk i like måte, greit å bli kvitt litt deler Håper det ble bra. ///P
bmwmaxi Skrevet November 29, 2012 Skrevet November 29, 2012 Jeg har et likt intriør liggenes. Er opprinlig i grønt men ser nå lyst brunt ut(er klar for farging/falmet). Er med alle dørsider+øvere del med edeltre. Hanskerom, brytere, mittkonsoll ikke i skinn, hanskerom. Førersete er noe slitt med et lite hull på sidepute. Hvis jeg husker riktig. Har også den orginale foba gummi vingen til baklukke. Håper det er greit at jeg la det her, så det har muligheten for og komme til et godt hjem.
Paulus Skrevet November 29, 2012 Forfatter Skrevet November 29, 2012 Jeg har et likt intriør liggenes. Er opprinlig i grønt men ser nå lyst brunt ut(er klar for farging/falmet).Er med alle dørsider+øvere del med edeltre. Hanskerom, brytere, mittkonsoll ikke i skinn, hanskerom. Førersete er noe slitt med et lite hull på sidepute. Hvis jeg husker riktig. Har også den orginale foba gummi vingen til baklukke. Håper det er greit at jeg la det her, så det har muligheten for og komme til et godt hjem. No problemo m8 MEN : Executive-interiøret er vel kun levert i Nutria (brunt) og Anthrazit (sort) ///P
///MoePower Skrevet November 29, 2012 Skrevet November 29, 2012 Jepp, kan ikke huske å ha sett grønt executive interiør i skinn til E23.
Pedi Skrevet November 30, 2012 Skrevet November 30, 2012 Jepp, kan ikke huske å ha sett grønt executive interiør i skinn til E23. Nå har jeg aldri vært en dedikert E23-fan, og ei heller kan jeg detaljer og specs på ting som feks hva "executive-pakken" inneholder - men jeg innbiller meg jo at jeg har sett det i "tan" utførelse?
Paulus Skrevet November 30, 2012 Forfatter Skrevet November 30, 2012 Jepp, kan ikke huske å ha sett grønt executive interiør i skinn til E23. Nå har jeg aldri vært en dedikert E23-fan, og ei heller kan jeg detaljer og specs på ting som feks hva "executive-pakken" inneholder - men jeg innbiller meg jo at jeg har sett det i "tan" utførelse? Highline (Nappaleder) : Executive (Naturleder Buffalo, her i Nutria) : Fargekart fra -84 : Se og nyt ///P
Paulus Skrevet Desember 5, 2012 Forfatter Skrevet Desember 5, 2012 Kjørte ut til Særp på søndag (E23 galningen aka Rune K) for å bytte mansjetter og diffoppheng på 7'ern . 11 minusgrader ute men godt å "varmt" inne i garasjen til Rune. Hans fine 735 sto godt vinterlagret Først ute var venstre drivaksel : Riktig luftverktøy er gull : Sprekk i ytre mansjett (høyre aksel) skimtes såvidt. Skal byttes til våren samtidig med komplett eksos : Her skimtes gammelt diffoppheng før skifte (oppe til høyre) : Drivaksel ut, ytre mansjett gåen : Rene "klinkekuler" : "Tape"-metoden for å unngå å skade gummien ved montering av ny mansjett : Brukte en stor kopp for å slå "klumpen" innpå akselen igjen. Låsering på tilslutt. Fulgte med Loctite men det utgikk med høye kneløft. Rengjort i diesel. Delene så veldig bra ut med null slitasje heldigvis : Brukte avdrager for å få av "klumpen" (tok ikke bilde av det...) : Ble litt "klining" i kveld også : "Ny" aksel monteres : Riktig moment er viktig (forøvrig 83 nm) : Etter at vi hadde spist pizza på Paradis i Særp fortsatte vi ufortrødent videre med diffoppheng : Gammelt vs. nytt. Nytt diffoppheng på plass : Høyre side før bytte (eksosklemme veldig nær mansjett) : Etter bytte av foring. Ser tydelig at klaringen er større, success : Høyre jekkfeste foran : En tosk som har kjørt på meg : Stor takk til Rune mekaniker fra krompusser/fotograf/hjelpemann ///P
Paulus Skrevet Desember 29, 2012 Forfatter Skrevet Desember 29, 2012 Kom en pakke i dag med det siste som manglet for å få full score på EU-kontrollen. Check-kontrollrelé . E23galningen (Rune) feilsøkte og fant feilen raskt, takk for hjelpa her også . Skal monteres i morgen og forhåpentligvis vil nummerskiltlyset fungere for første gang i mitt eie. Bilde : ///P
Paulus Skrevet Desember 30, 2012 Forfatter Skrevet Desember 30, 2012 Ble en 5-minuttersmekk i dag også, måtte se om "nyvinningen" fungerte . Gammel lcm : "Ny" montert : og resultatet ble : Happyhappyhappy . ///P
Paulus Skrevet Januar 17, 2013 Forfatter Skrevet Januar 17, 2013 Tok et par stemningsbilder etter oppstart på jobb nå nettopp . Ser i ettertid at jeg har holdt fingern over "viftestyrkehjulet". Virker d å . ///P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå