Paulus Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Skrevet Mars 18, 2012 50 euro i frakt var billig!!!Nice BBS forresten, er helt korrekt på en slik bil... Ja, enig ang. frakt. Leppa er bare 6 kg. men etter grundig innpakking veide den 16 kg. Kommer i posten om få dager, det gledes BBS er pent på denne ja. Lakkering og montering ila. april tenker jeg Kjempeartig lesning i tråden din, respekt ///P
Paulus Skrevet April 28, 2012 Forfatter Skrevet April 28, 2012 Da har jeg vært griseheldig å fått kjøpt meg de resterende 2 delene som manglet for å få et komplett excecutive-interiør : B-stolper i bøffelskinn Deksel under rattstamme i bøffelskinn I tillegg har jeg kjøpt velourmatter, rett passform dog uorginalt Orginale lyddempingsmatter under panser er innhandlet, skal monteres i løpet av helga. Oppdaterte bilder inn-/utvendig kommer snart, den som venter på noe godt osv. Kan også nevnes at jeg har bestilt "time" hos nowakshinterhof.de for montering av komplett senkesett (spesialdempere og fjærer, topplager, fjærgummi osv.), drar nedover en langhelg i august. Link : http://www.nowakshinterhof.de/sportfahrwerk.html Det blir godt å få byttet ut kappafjærene ///P
Paulus Skrevet Mai 5, 2012 Forfatter Skrevet Mai 5, 2012 As promised, bilder av ny lydisolering : Sjuern var på BMWCCN's vårmønstring i dag sammen med sine storebrødre, E23 Galningen sin 735iA og 3 stk. 745iA Turbo's Tok noen bilder etter endt dyst i dag : Neste bildeserie blir av interiør ///P
Børge732i Skrevet Mai 22, 2012 Skrevet Mai 22, 2012 Flotte biler og bilder! Hvor fikk du tak i de dørkmattene?
Paulus Skrevet Mai 27, 2012 Forfatter Skrevet Mai 27, 2012 Flotte biler og bilder! Hvor fikk du tak i de dørkmattene? Kjøpte de på ebay.de for 14,90 Euro Ser at firmaet jeg kjøpte av hadde 2 sett i Antrasitt, begge er solgt. Kvaliteten ser og føles bra ut ///P
Paulus Skrevet Mai 27, 2012 Forfatter Skrevet Mai 27, 2012 Dette har blitt en virkelig flott skute! Takk Har behandlet ferdig alt skinnet nå, mangler kun montering av B-stolpene så blir det photoshoot Ser og føles ut som en million Bilder kommer plutselig... ///P
Paulus Skrevet Oktober 10, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2012 Hvor blir det av bildene???? *utolmodig* Jaja Dralle, sånn går no dagan... Sorry 4 the delay, ska skjærp mæ I dag er 7'ern godkjent for 2 nye år . Har vært dårlig på å ta bilder underveis men lover at det skal legges ut dokumentasjon på alt som er gjort snart . Hilsen glad og fornøyd E23-eier . ///P
Paulus Skrevet Oktober 20, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2012 Sjuern ble vasket og polert i går All krommen ble også polert med godt resultat. Byttet til nye baklykter også, ble nice synes jeg Flere bilder kommer ///P
NBCustom Skrevet Oktober 20, 2012 Skrevet Oktober 20, 2012 Nydelig E23! Veldig fint originalstuk uten at den har traktorstuk. Er litt senket regner jeg med?
Paulus Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2012 Nydelig E23! Veldig fint originalstuk uten at den har traktorstuk. Er litt senket regner jeg med? Takk Synes selv den ser bra ut sånn som den står. Den er senket litt i front ja... 7'ern skal få nytt komplett senkesett neste år ///P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå