Kristian Skrevet September 30, 2011 Share Skrevet September 30, 2011 NB! Nytt tlf nr: 94240273 Vurderer, med utrolig tungt hjerte å selge drømme motoren min. Denne har kostet godt over 100,000,- å bygge. Motoren er bygd av autotrim, kun vært kjørt inn ca 100 mil. Motoren selges helt komplett med girkasse. Motoren er også bygd om til b38 styring med individuelle coiler. Specs: je smidde høykompstempel 300graders kammer jb racing alu svinghjul (nettopp montert) sachs racing 765 trykkplate (nettopp montert) sachs racing clutch lamell (nettopp montert) m5 girkasse 5trins stroket veiv portet topp 3,8 gass spjeld 3,8 grenrør alle nye pakkninger nytt register nye lager osv skal være ca 11-1 i kompresjon freste ventilseter toppen bygget av tore (topplokk) østhus men bunndelen er bygget av pål schjetne på autotrim. Prisantydning 60,000,- eller hbo. Dette er en helt unik motor, som er kostet på STORE summer. Ta kontakt her, pm eller pr tlf, 40448331 - kristian. Har også motorfester og distansestykker til travers (fra 300mm.de) for montering i e30. Helt nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Oktober 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2011 Bolt on i f.eks e34 m5, tenk hvor rått med 400 sugis hk da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 Datasprut? Har du bremset den eller gjetter du 400 hester? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Oktober 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2011 Datasprut? Har du bremset den eller gjetter du 400 hester? jeg har nytt datasprut som evt kan følge med mot tillegg. Jeg gjetter bare, men skal ikke være så langt unna. Har hatt mange gode resultat med s38'er hos ppf som er gjort langt mindre med enn denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2011 Kan ordne en god pakkepris med motorfester og braketter, om noen vil ha denne i en e30 f.eks. Jeg har også en MEGET pen og bra 2 dørs e30 320i som kan selges. En eier fra 1985 til i år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2012 noen som er interessert i denne nå? dette er jo billig mtp hva som er gjort. har mva papirer og dokumentasjon på bilen den kommer fra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Har den fått B38 toppdeksel? Har du brukt den etter at du handlet den ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2012 Den har b38 toppdeksel og styring ja. Har ikke brukt den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwvel Skrevet Mai 13, 2012 Share Skrevet Mai 13, 2012 har du ledningsnett som passer e30 og ? evt. pris på boltonkitt til e30 ?+ motor såklart;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2012 Hei. Nei er originalt urørt motornett som står på. (jeg har flunka nytt Nira sprut liggende). Jeg har motorfester, og distansestykker for travers (fra 300mm.de) som kan følge med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwvel Skrevet Mai 13, 2012 Share Skrevet Mai 13, 2012 Hei. Nei er originalt urørt motornett som står på. (jeg har flunka nytt Nira sprut liggende). Jeg har motorfester, og distansestykker for travers (fra 300mm.de) som kan følge med. ok. send pris på pm da..inkl. datasprutet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwvel Skrevet Mai 13, 2012 Share Skrevet Mai 13, 2012 Den har b38 toppdeksel og styring ja. Har ikke brukt den. du har ikkje brukt motoren? men du garanterer att den er i topp stand ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2012 Jeg har ikke fått brukt den ennå. Jeg kjøpte den av jon///M her på forumet, han har brukt den ca 100mil i sin e34 m5 etter den ble bygd. Han er et troverdig medlem her inne, og har postiv omtale fra flere. Sjekk gjerne tråden hans om e34 m5'n han hadde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juli 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2012 Opp. Kan ta s50b32 / s54 som delbetaling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Juli 8, 2012 Share Skrevet Juli 8, 2012 gje deg, få an i, tut og kjør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå