boost Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 den som var til utlodding. nokon som veit kem som vant den? kor kan ein sjekke lodd trekkningen? veit eg ikkje har vunnet men har no kjøpt å greitt å få sjekka det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 hva med å sjekke gatebil.no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 Den er det noen som har vunnet ja! Ligger til salgs her: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=30849186 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 var jo ikke så steeeein gal pris, til å være kjendisbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Oktober 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2011 fant ikkje noko på gatebil.no difor spørte eg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Oktober 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2011 galen pris:)? den er jo ikkje godkjent til å ha på veg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 Vinner av Gatebil TAXI Lodd Nr 0172 - Ørjan Haukeland fra Sæbøvågen - 18 år Mener Gatebil kjøpte denne tilbake etter kort tid. Til salgs nå: http://gatebil.no/?p=4378 Edit: trodde du mente E90n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 Jeg hadde aldri betalt så mye for en gammal transporter. Vertfall ikke for en som ikke er noe særlig spesiell i grunn.. Har sett russebiler som er mer gjennomførte enn den der, og de blir gjerne omsatt for en anelse billigere pris. Det man betaler for er vel gjerne det faktum at det står Gatebil på den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå