Bmwrob Skrevet Oktober 1, 2011 Skrevet Oktober 1, 2011 Hei, har E39 facelift look baklykter som er sotet, vil gjerne bytte dem mot facelift look i hvitt om noen er int? Lysene av.. Lysene på.. Langt ifra, dårlig bilde men men..
Bmwrob Skrevet Oktober 1, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2011 Gjør det, ordner du bilde av dem med lysene av og på og?
Appelgren Skrevet Oktober 1, 2011 Skrevet Oktober 1, 2011 Er interressert, og harlykter med hvitt. Åssen er de lyktene der, fungerer alt, ingen lekkasje osv?
Bmwrob Skrevet Oktober 1, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2011 Er interressert, og harlykter med hvitt. Åssen er de lyktene der, fungerer alt, ingen lekkasje osv? Ingen lekkasje nei, har jo hatt hardcore testing med det regnværet som har vært de siste ukene. Fant ikke dugg, og alt funker på dem. Alle lampene Åssen er de du har? Jeg ser at du ikke bor altfor langt unna..
Appelgren Skrevet Oktober 1, 2011 Skrevet Oktober 1, 2011 Jeg kan legge ut noen bilder imorgen! Alt fungerer, strøkne ennå, ingen.sprekker osv. Hvor holder du til da?
Bmwrob Skrevet Oktober 1, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2011 Jeg holder til ved Gardemoen, men kan møte deg i Oslo. De sitter på bilen så er vel bare å møtes og skru litt. Trenger ikke bilder, jeg så gjennom din post om bilen din og syntes lyktene var helt ok Send meg en PM med nr da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå