ghm Skrevet Oktober 1, 2011 Skrevet Oktober 1, 2011 Hei. Fikk påpekning etter EU-kontroll om ulyd fra registerkjede. Forrige eier av bilen fikk byttet registerkjede på merkeverksted for litt over ett år siden. Dette betalte han 20 000,- for. Hvilke rettigheter har jeg med tanke på å reklamere på utført verkstedsarbeid? Hva mener dere?
kje Skrevet Oktober 2, 2011 Skrevet Oktober 2, 2011 Sjekk kjedestrammeren i sida av toppen. Enkel sak å skifte. Den raslet vel ikke etter registerskifte?
hanskr Skrevet Oktober 2, 2011 Skrevet Oktober 2, 2011 motorlyder har no ingen ting me normal eu kontroll å gjere ? swå lenge avgassane er ok så burde de gå fint 2ar feil du fekk ?
Lex-Talionis Skrevet Oktober 2, 2011 Skrevet Oktober 2, 2011 det kan ikke jeg skjønne heller. skal man få mangel hvis man har ventiltikk også da?;p
ghm Skrevet Oktober 2, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2011 Beklager hvis jeg kanskje var litt uklar. Jeg fikk ingen feil på EU-kontrollen på dette, men det var noe de oppdaget og mente jeg burde få kontrollert nærmere.
SweetBMW Skrevet Oktober 2, 2011 Skrevet Oktober 2, 2011 og hvordan oppdaget de det? ganske mye som kan lage raslelyd på BMW motorer. Mekaniker sa til meg at kjedestrammeren min var gåen at kjedet mitt raslet som følge av det. Byttet strammer til ny en, og det rasla like mye. Viste seg være vanos lager. Riktignok var i samme området men ikke noe alvorlig.
JulianS Skrevet Oktober 2, 2011 Skrevet Oktober 2, 2011 Åssen motor er det snakk om? Som regel ikke bare å bytte den hydrauliske strammeren, er ofte skinna som er slitt.. Men 20000 for å skifte register, det høres ut som er en nyere motor..
SideIn Skrevet Oktober 2, 2011 Skrevet Oktober 2, 2011 motorlyder har no ingen ting me normal eu kontroll å gjere ? swå lenge avgassane er ok så burde de gå fint 2ar feil du fekk ? Man må se på slike tilbakemeldinger som positivt siden man kan fikse det på en "billig" måte!
hanskr Skrevet Oktober 2, 2011 Skrevet Oktober 2, 2011 motorlyder har no ingen ting me normal eu kontroll å gjere ? swå lenge avgassane er ok så burde de gå fint 2ar feil du fekk ? Man må se på slike tilbakemeldinger som positivt siden man kan fikse det på en "billig" måte! å poenge var ? sef e de bra att kunde får bedskje - men ut i fra korleis han skreiv de - fekk han feil på den på eu - noko som han ikkje skal. ( å som han ettertid har sagt var feil)
SKB Skrevet Oktober 2, 2011 Skrevet Oktober 2, 2011 Mht. rettighet skal det ikke være noe problem. Dersom det er reklamasjon har BMW 2. års delegaranti som følger bilen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå