JENSSEN Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 Hei alle BMW elskere på bimmers,, kunne noen tenkt seg å møtes på borg amfi/ østfoldhallen/kampenes osv............ samme hvor vi møtes,, men har lyst på en del bilder av BMWene sammen! hva synes dere? folk fra fredrikstad/sarpsborg/moss/halden... alle kan da selvfølgelig møtes:P bare noen bilder før den fine salte vinteren kommer!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 Stiller opp jeg! Satser på å få senka bilen før det blir treff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSSEN Skrevet Oktober 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2011 ingen fler som vil?=S=P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 Høres intressant ut! Bor jo jeg litt langt unna men muligens dra i gang ett Fototreff på f.eks. Lillestrøm også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSSEN Skrevet Oktober 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2011 alt er mulig vett!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 nå var du litt sent ute. så bmwen reiste i går kveld til sitt nye liv i trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSSEN Skrevet Oktober 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2011 hehe,, skal du bytte ut hele bmw parken?=D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 bmw`n ble solgt i går ja. har bare chevrolet`n igjen nå. men blir nok bmw igjen etter vinteren tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 Kan bli med på litt bilder jeg. Bare jeg slipper ta dem. For på mitt kamera er det bare en auto knapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSSEN Skrevet Oktober 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2011 hehe, har kamera som jeg kan bruke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Chevy'n kan jo stå i bakgrunden da vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 ja. hehe. om det er ønskelig så. men forstod det slik at det skulle være bmw bilder da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Stiller opp hvis jeg får sammen e30'n i tide Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Høres gøy ut dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSSEN Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2011 må få tak i del Bmwer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå