Torek Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Vil bli med jeg også hvis det passer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kekkonen Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 Jeg vil egentlig og, men vet ikke om jeg vil alikevel for jeg la på vinterhjul igår og nå stiller bilen i en klasse for seg selv...bare å finne frem hatten for å si det sånn. 15" er IKKE det samme som 18" Men jeg stiller jo gjerne opp hvis fotografen kan love og garantere at bilen min havner i en klynge så felga ikke syns Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusfenrik Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 Joiner kaaanskje inn på noe sånt, drar til bergen i kveld for å hente bimmeren over... holder til i fredrikstad for tiden så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 Legger på vinterhjul etter helgå selv Sett en dato, Jensen? Eller en poll på dato evt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 Vi hadde jo et treff ved solbergtårnet i fjor, kunne vært der i år også? Må ikke parkere på grusen Ellers så funker jo for borg amfi eller evt mosseporten om vi skal være greie med folk som kommer lengre nord fra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSSEN Skrevet Oktober 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2011 ja! samme for meg hvor det er!! må ha noen bilder før bilen blir solgt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 Blir det no her eller? Hva med neste helg? 1500 ved mosseporten eller Østfoldhallen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Oktober 13, 2011 Share Skrevet Oktober 13, 2011 Er jo ikke no aktivitet her, noen må sette dato! Forslag, som thewiz sier, lørdag/søndag kl 1500 v/ porten eller østfoldhallen, evt solbergtårnet igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusfenrik Skrevet Oktober 13, 2011 Share Skrevet Oktober 13, 2011 Jo takk, helst før vinterfelgene må på, er jo frost om dagene nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 13, 2011 Share Skrevet Oktober 13, 2011 Syns vi skal ta det nå til lørdag/søndag eller lørdag/søndag neste helg. Greit å få hatt et treff før snø og kulda kommer for fult. Kan ikke noen sette opp en poll? Så kan vi stemme over hvem som vil ha nå til helga eller neste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå