gallay Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 Hei alle sammen. Vurderer å gå i innkjøp av Ebc yellow stuff pads, til 316 min. Lurer på om noen har erfaringer med disse? Har sett på disse ebay http://cgi.ebay.com/ebaymotors/EBC-YELL ... 806wt_1165 Tror dere disse skal like bra effekt som originale? Kjøp? Ikke? PS: Møkka lei av at felgene mine blir helt svart av støvet av de originale klossene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 Yellowstuff er vel kanskje litt overkill på en 316 hvis du ikke har tenkt å piske livsskiten av den på bane. Mine erfaringer med EBC er at de støver langt mer enn originale BMW klosser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bricks Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 Har ikke de en serie som heter greenstuff som skal avgi lite sot? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 Jo, dem påstår at de støver mindre. Men der er jeg helt uenig. Personlig ville jeg styrt langt unna alt som heter EBC. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Oktober 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2011 Hmm, hørtes ikke noe bra dette her :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Oktober 3, 2011 Share Skrevet Oktober 3, 2011 Men, dette er mine erfaringer. Finnes folk som er kjempefornøyd med EBC. (av en eller annen grunn.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 På vw-audiclub kan du lese myyyyye dritt om EBC og særlig green stuff-klossene deres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2011 Hmmm, hvilke kolsser er best da? JEg skal ikke ha noe med racing å gjøre, kun vanlig kjøring i byen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Da hadde jeg kjøpt enten original Bmw, eller på Mekonomen, Meca osv. Det holder lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Oktober 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2011 hmmm, da går jeg for originale, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå