Gå til innhold

Strøkne e36 deler selges -BILLIG!-

Endresaa
 Share

Anbefalte innlegg

Selger unna noen deler hovedsaklig til Bmw e36 sedan, noen av delene kan brukes til coupe/cabriolet og.

Har bilder av de fleste delene, men det funker ikke å legge dem ut på bimmers. Kan sende på epost om man vil se delene! :)

-Panser sedan nylakkert diamantsort metallic kr 700,-

-Sort sotede Oneblock lykter fra GS, omtrent helt nye - sedan - SOLGT!

-Fører/passasjerdør forran, nylakkert diamantsort uten dørtrekk/el.vindu- sedan 600,- samlet

-Bakdører diamantsort metallic, noe overflaterust i bunnen, men er fult mulig å lakkere 400,- samlet

-Framskjermer sedan, nylakkerte i diamantsort metallic med blinklyshull 700,-

-Framskjermer sedan, ubehandlet/nye uten blinklyshull 600,-

-Taktrekk sort til sedan med hull til takluke, har også sort liste til takluke 200,-

-Takluke med motor, sort metallic til sendan (og coupe?) 200,-

-Gulvteppe sort sedan, ingen rifter 200,-

-Div andre deler som dørtrekk, seter, bilbelter, lykter,interiørdeler, pluss annet smådill

Sender bilder på epost! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alt bortsett ifra ramma og eksos. Har fått bud på 750,- for lyktene. De kostet 2500,- på gs og er kun satt på bilen, men aldri blitt kjørt med da bilen aldri ble fikset. Ingen av de andre utvendige delene jeg selger er blitt brukt etter det har blitt lakkert, kun satt på og tatt av igjen.

Panser har jeg fått 500,- i bud på.

Setene går for 300,- med en gang om du vil ha dem. Så vidt jeg vet er dem hele og pene uten rifter. Kan ta bilder av dem om ønskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gir deg 800kr for lyktene

har du røyka sokkene dine eller ? :lol:

Har fått bud på 750,- for lyktene. De kostet 2500,- på gs og er kun satt på bilen, men aldri blitt kjørt med da bilen aldri ble fikset.
Hallo. Gir deg 500kr for lyktene
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...