Gå til innhold

Raskeste Bmw rundt Rudskogen? 1:27,835?

Boost a`lot
 Share

Anbefalte innlegg

tror Boost a`lot sin bmw har beste bmw tid på nye rudskogen. tror også det kommer til å vær slik etter sommeren 2012. hvilke forrandringer gjøres på bilen i vinter?

Kan se ut som du har rett ang 2011 ,men 2012 er noe helt annet...

Forrandringer som jeg ønsker å få gjort:

E85 konvertering.

Letting og flytting av vekt.

Bredding (noen som vet om kit til 4D?)

Mer senking.

Ombygging av fremre bærearm.

Knivstag også fremme.

Flytte innfestningspunkter til bakstilling.

Nytt elektrisk i hele bilen.

Glassfiber dashboard.

Men å få tid til alt er en annen historie...

2012 er det året bilen skal gå skikkelig fort!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du hørt med Adolfsson ang. bredding? Den sølvfargede E36 M3 m/ S54 på Rejsa har også noen breddere. Kan jo høre med dem om hva som er brukt der. Eller så kan du gjøre som meg og sette på 02-breddere... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var gatebil når jeg kjørte på Ringen. Jungel juice er for holdbarhet. og litt effekt da;) (750hk?)

Selv om min beste rundetid er satt med 0,9 ladetrykk. 480?

Den sølvfargede sine breddere har noen på Rejsa spurt om før

,men tror ikke dem var helt sikre på opprinnelsen. Har snnakket med Acm ,men dem har ikke som blir riktig for meg.

Lavt og bredt:)

02 breddere høres "bolt on med noe mods" ut...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror Boost a`lot sin bmw har beste bmw tid på nye rudskogen. tror også det kommer til å vær slik etter sommeren 2012. hvilke forrandringer gjøres på bilen i vinter?

Kan se ut som du har rett ang 2011 ,men 2012 er noe helt annet...

Forrandringer som jeg ønsker å få gjort:

E85 konvertering.

Letting og flytting av vekt.

Bredding (noen som vet om kit til 4D?)

Mer senking.

Ombygging av fremre bærearm.

Knivstag også fremme.

Flytte innfestningspunkter til bakstilling.

Nytt elektrisk i hele bilen.

Glassfiber dashboard.

Men å få tid til alt er en annen historie...

2012 er det året bilen skal gå skikkelig fort!!!

hvis du for gjennomført fungerende oppgraderinger til neste sessong forblir raskest. bilen setter ikke raske rundtider alene, noe du har bevist :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var gatebil når jeg kjørte på Ringen. Jungel juice er for holdbarhet. og litt effekt da;) (750hk?)

,men tror ikke dem var helt sikre på opprinnelsen. Har snnakket med Acm ,men dem har ikke som blir riktig for meg.

Hei

Vilken effekt kjørdte du med under gatebil i juli, bilen virket som om den hadde noe mer effekt en rundt 480hk. Den var ekstremt effektiv ute på banen vertfall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Vilken effekt kjørdte du med under gatebil i juli, bilen virket som om den hadde noe mer effekt en rundt 480hk. Den var ekstremt effektiv ute på banen vertfall :D

Til Gatebil i July kjørte jeg på samme ladetrykk (0,9) som noen dager tidligere. (1.31,5)

Bilen er faktisk bremset til 430hk ved det ladetrykket, men det var under meget dårlige forhold.

Det kan hende den virkelige effekten er næmere 500hk ,men har ingen bevis på det.

Ser nok litt raskere ut enn den er fordi bilen får med seg så mye fart ut av svingene:)

Grunnen til at den gode tiden uteble på Gatebil var ødelagt sperre. Kjørte 1 hjulstrekk!!

Dvs at det virket tidligere på dagen ,men når det var Time Attack så hadde den gitt opp!

Sperra var så ødelagt at splinesen på friksjonsplatene var borte og sveiset seg i diffhuset av varmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er det dårlig med, dessverre.. [-X:wink:

Du kan jo bare stikke innom værste. Vet jo veien dit du :D

Kan jo ikke ha en prosjekttråd når jeg ikke klarer å legge opp bilder her engang...

Bruk Photobukcet, så får du lastet opp bilder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ganske billig motor å få tak i som emne og man trenger ikke bytte noen deler i en standard 16v topp for å få over 500hk. Men da må man lade mer enn 0,9... Ellers så koster det jo det samme for stempler, råder ,turbo ,sprut ,grenrør og dyser uansett motor man trimmer. Men er jo billigere med 4,av hver da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...