Gå til innhold

Raskeste Bmw rundt Rudskogen? 1:27,835?

Boost a`lot
 Share

Anbefalte innlegg

Idealtid eller idealt med en bedre tid :-)

Har aldri tatt noe tider selv, men de gangene folk har tatt tiden på meg har det vært artig å høre hvordan jeg kjører i forhold til andre som gjerne har lett for å skryte av at de kjører fort.

Er litt enig i at mange legger litt mye i dette vi holder på med og glemmer at det kun er for morroskyld vi er utpå der:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På rekord tidene deres, holder dere dere innafor de hvite linjene rundt banen eller kjører dere på utsiden av de noen ganger? Virka som det var noe å hente her, klarte ca 1 sek raskere ved å være utenfor hvite linja i angsten, på asfalten innenfor 2 curbs (er asfalt der) i bakken opp fra angsten, og 2 hjul innafor curbsen før depot svingen (på høyre side, er asfalt der og), og 2 hjul over curbsen ut på langsida (venstre etter svingen). Tidene var 1.45.5 vanlig mot 1.44.5 med kutting (med Impreza). Ellers kjørt 1.46.x med Z3 coupe uten kutting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På rekord tidene deres, holder dere dere innafor de hvite linjene rundt banen eller kjører dere på utsiden av de noen ganger? Virka som det var noe å hente her, klarte ca 1 sek raskere ved å være utenfor hvite linja i angsten, på asfalten innenfor 2 curbs (er asfalt der) i bakken opp fra angsten, og 2 hjul innafor curbsen før depot svingen (på høyre side, er asfalt der og), og 2 hjul over curbsen ut på langsida (venstre etter svingen). Tidene var 1.45.5 vanlig mot 1.44.5 med kutting (med Impreza). Ellers kjørt 1.46.x med Z3 coupe uten kutting.

Jeg kjørte over de hvite linjene noen ganger på rundene mine, men jeg vet ikke om jeg gjorde det på min raskeste runde som var på 1:43, men som du sier så er det muligens litt tid å hente både i angsten og ut på langstrekket ved å holde høyere fart og la bilen gå ut lengre til venstre.

Se video av noen runder her:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På de rundene jeg har kjørt raskest så har jeg ikke kuttet mer enn at man har innerhjulet på curbsen så bilen fortsatt er på banen. Heller ikke etter "angsten" så er bilen utenfor banemarkeringa. Etter langsvingen så taper jeg fart når jeg må ut for mye til venstre, fordi det er så glatt der.

Det eneste stedet jeg tror man virkelig kan tjene på å kjøre utenom banen er å kutte i S svingene. Men når jeg kjørte GT løpet så hadde dem satt opp kjegler der og vi fikk beskjed om å holde oss på banen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann mitt første innlegg her på bimmers skal jeg vie til deg. Tiden du kjørte er jo kjempe bra.

Takker så meget :) Det er en ære! Hehe :)

Regner med du har planer om å gjøre tiden min til skamme!! Du må bare komme deg ut av værste først... Eller faktisk ut i værste i første omgang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...