Trond.S Skrevet Oktober 28, 2011 Share Skrevet Oktober 28, 2011 Idealtid eller idealt med en bedre tid Har aldri tatt noe tider selv, men de gangene folk har tatt tiden på meg har det vært artig å høre hvordan jeg kjører i forhold til andre som gjerne har lett for å skryte av at de kjører fort. Er litt enig i at mange legger litt mye i dette vi holder på med og glemmer at det kun er for morroskyld vi er utpå der:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin Skrevet Oktober 29, 2011 Share Skrevet Oktober 29, 2011 På rekord tidene deres, holder dere dere innafor de hvite linjene rundt banen eller kjører dere på utsiden av de noen ganger? Virka som det var noe å hente her, klarte ca 1 sek raskere ved å være utenfor hvite linja i angsten, på asfalten innenfor 2 curbs (er asfalt der) i bakken opp fra angsten, og 2 hjul innafor curbsen før depot svingen (på høyre side, er asfalt der og), og 2 hjul over curbsen ut på langsida (venstre etter svingen). Tidene var 1.45.5 vanlig mot 1.44.5 med kutting (med Impreza). Ellers kjørt 1.46.x med Z3 coupe uten kutting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeRo Skrevet Oktober 29, 2011 Share Skrevet Oktober 29, 2011 På rekord tidene deres, holder dere dere innafor de hvite linjene rundt banen eller kjører dere på utsiden av de noen ganger? Virka som det var noe å hente her, klarte ca 1 sek raskere ved å være utenfor hvite linja i angsten, på asfalten innenfor 2 curbs (er asfalt der) i bakken opp fra angsten, og 2 hjul innafor curbsen før depot svingen (på høyre side, er asfalt der og), og 2 hjul over curbsen ut på langsida (venstre etter svingen). Tidene var 1.45.5 vanlig mot 1.44.5 med kutting (med Impreza). Ellers kjørt 1.46.x med Z3 coupe uten kutting. Jeg kjørte over de hvite linjene noen ganger på rundene mine, men jeg vet ikke om jeg gjorde det på min raskeste runde som var på 1:43, men som du sier så er det muligens litt tid å hente både i angsten og ut på langstrekket ved å holde høyere fart og la bilen gå ut lengre til venstre. Se video av noen runder her: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boost a`lot Skrevet Oktober 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2011 På de rundene jeg har kjørt raskest så har jeg ikke kuttet mer enn at man har innerhjulet på curbsen så bilen fortsatt er på banen. Heller ikke etter "angsten" så er bilen utenfor banemarkeringa. Etter langsvingen så taper jeg fart når jeg må ut for mye til venstre, fordi det er så glatt der. Det eneste stedet jeg tror man virkelig kan tjene på å kjøre utenom banen er å kutte i S svingene. Men når jeg kjørte GT løpet så hadde dem satt opp kjegler der og vi fikk beskjed om å holde oss på banen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boost a`lot Skrevet November 4, 2011 Forfatter Share Skrevet November 4, 2011 Jeg slenger ut et bilde på hvordan min bil så ut tidlig i juli. Er det noen som har bilder eller en filmsnutt av bilen så blir jeg super takknemlig Og et fra GT løpet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 har du film av bilen din boost'a'lot? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.Karlsen Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 Heisann mitt første innlegg her på bimmers skal jeg vie til deg. Tiden du kjørte er jo kjempe bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boost a`lot Skrevet November 4, 2011 Forfatter Share Skrevet November 4, 2011 Heisann mitt første innlegg her på bimmers skal jeg vie til deg. Tiden du kjørte er jo kjempe bra. Takker så meget Det er en ære! Hehe Regner med du har planer om å gjøre tiden min til skamme!! Du må bare komme deg ut av værste først... Eller faktisk ut i værste i første omgang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 Nei dæven, nå er STW-Jokke på gang her og jo. Moro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 320 stw?? jeg er så sjalu!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 Jeg skal ihvertfall være raskest med e21 (overmotorisert sådan) Haha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boost a`lot Skrevet November 4, 2011 Forfatter Share Skrevet November 4, 2011 320 stw?? jeg er så sjalu!! Det har du ALL grunn til!! For en utrolig utrolig grom bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 Kan ikke jeg få låne den på sommeren a får den igjen med full tank Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.Karlsen Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 Nei du trur nok ikke jeg kommer til å kjøre den tiden med det første. Ja planer om å holde på litt i værkstedet fremmover nå. Kjenner det skal bli deilig å sette sammen bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thommas88 Skrevet November 6, 2011 Share Skrevet November 6, 2011 Bimmers skal ikke lage sin egen youtube channel da ? : ) Hvor de som ikke kjører kan filme å legge ut god snuttsa på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå