joachim sørlie Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 er noen som er litt mer heldig enn andre her ser jeg banen er jo ganske så rå syntes jeg hvertfall, ikke fått kjørt der selv ennå, men den tid kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 Husker ikke hva jeg hadde i rundetid når Boost'a Lot satt på, men det var ikke stort å skryte av mener jeg å huske. Lavkompa turbomotor+lag+bankranerutveksling= ikke akkurat optimalt. Men moro læll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boost a`lot Skrevet November 7, 2011 Forfatter Share Skrevet November 7, 2011 Jeg minnes 1.48,x som best med bilen. Men correct me if I'm wrong. Men det må jo nevnes at det var med en del trafikk. Bilen går klart mye fortere enn det! Syns bilen er rå jeg! Utrolig mye fart og morro for penga!! Konge å piske 996 turbo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 Har nok en god del å hente på sjåfør (for min del hvertfall, da jeg ikke har kjørt den så mye på bane ennå), bremser, annen utveksling og ordentlig mapping i første omgang. Tanken var å få bremsa motor før snøen kommer, men turboen er jo fortsatt i USA på overhaling, så vi får se. Får satse på litt under 6.11,13 på Ringen og under 1.25 på nye 'Skogen i 2012. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boost a`lot Skrevet November 8, 2011 Forfatter Share Skrevet November 8, 2011 Har nok en god del å hente på sjåfør (for min del hvertfall, da jeg ikke har kjørt den så mye på bane ennå), bremser, annen utveksling og otommyrdentlig mapping i første omgang.Tanken var å få bremsa motor før snøen kommer, men turboen er jo fortsatt i USA på overhaling, så vi får se. Får satse på litt under 6.11,13 på Ringen og under 1.25 på nye 'Skogen i 2012. Ja. Det er viktig å sette seg realistiske mål... men mål som man må strekke seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Tommy Fjeld kjører ganse fort i sin E30M3 med S54 og R-dekk. Han er en av de raskeste i BMWCCN. Da snakker vi gatebil uten bur osv.Han kjørte 1.06 på gammle Rudskogen, husker ikke hva han kjørte på den nye. Tommy kjører 7.55 BTG på ringen med den bilen. Haldenser? Edit: Gleder meg så jævliiiii til å få satt opp den helvetes garasjen min når jeg leser denne tråden. Skal bli godt for e36`n å bli modifisert til banebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Har nok en god del å hente på sjåfør (for min del hvertfall, da jeg ikke har kjørt den så mye på bane ennå), bremser, annen utveksling og otommyrdentlig mapping i første omgang.Tanken var å få bremsa motor før snøen kommer, men turboen er jo fortsatt i USA på overhaling, så vi får se. Får satse på litt under 6.11,13 på Ringen og under 1.25 på nye 'Skogen i 2012. Ja. Det er viktig å sette seg realistiske mål... men mål som man må strekke seg Satse på godt over i 200km/t i snitt på Ringen, det ser jeg på som ett realistisk mål. Tommy Fjeld kjører ganse fort i sin E30M3 med S54 og R-dekk. Han er en av de raskeste i BMWCCN. Da snakker vi gatebil uten bur osv.Han kjørte 1.06 på gammle Rudskogen, husker ikke hva han kjørte på den nye. Tommy kjører 7.55 BTG på ringen med den bilen. Haldenser? Edit: Gleder meg så jævliiiii til å få satt opp den helvetes garasjen min når jeg leser denne tråden. Skal bli godt for e36`n å bli modifisert til banebil. Han Tommy Fjeld som er nevnt her er ikke haldenser nei. Han kjører en E30M3 med S54. Og er grymt rask. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Aha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boost a`lot Skrevet November 11, 2011 Forfatter Share Skrevet November 11, 2011 Siste mulighet i morgen til å bli raskeste Bmw rundt rudskogen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boost a`lot Skrevet November 21, 2011 Forfatter Share Skrevet November 21, 2011 Er det noen som har info om kandidater til raskeste BMW i 2012? Hadde vært morsomt å høre om BMW eiere og deres biler. Biler og eiere med ambisjoner om lave rundetider og høye kurvehastigheter:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 Tipper på dominans fra Fredrikstadgutta jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeRo Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 Men det må være med BMW motor for å bli godkjent her i gården Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 Men det må være med BMW motor for å bli godkjent her i gården Da forsvinner mine kandidater. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusA Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 Men det må være med BMW motor for å bli godkjent her i gården Da forsvinner mine kandidater. Det er BMW motor på vei inn igjen i en av de i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boost a`lot Skrevet November 22, 2011 Forfatter Share Skrevet November 22, 2011 Men det må være med BMW motor for å bli godkjent her i gården Så du mener det ikke holder at jeg skulle ønske jeg hadde en BMW motor... Life sucks! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå