R Andersen Skrevet September 8, 2014 Share Skrevet September 8, 2014 Ja, hvordan gikk det i det siste løpet...? ;) Gratulerer med sykt bra tider!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet September 8, 2014 Share Skrevet September 8, 2014 Jeg vet, jeg vet Bra kjøring på Søndagen, tok faktisk et bilde eller to også.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boost a`lot Skrevet September 8, 2014 Forfatter Share Skrevet September 8, 2014 Det ble seier i løpet på søndag:) Startet som nr.5 pga snudd rekkefølge på dem 8 fremste fra løpet på lørdag. 8 runder senere kjører jeg i mål som winner 13.82sekunder foran KRB "Lotus" Runde tidene var som følger: 1.33,34. 1.27.84. 1.32,72. (En kjempe feil i nedbremsing mot slakern) 1.28,23. 1.29,24. 1.28,79. 1.30,29. Har på dette tidspunktet insett at det blir seier bare jeg kommer til mål:)) 1.30,87. Målgang! Er helt utrolig fornøyd med bilen!! Send meg gjerne bildene! Eller post dem her? Det hadde jeg satt stor pris på R Andersen, Tyggern, -Erik- og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusA Skrevet September 8, 2014 Share Skrevet September 8, 2014 Vel fortjent etter mye motgang! Nå blir det vel tur til Mantorp i slutten av September også nå da vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet September 8, 2014 Share Skrevet September 8, 2014 wow! prøvde å se på gatebil sidene etter en resultatliste men fant ikke når jeg sjekket. Brutt 1.28 grensen og seier er jo helt rått! Hva slags chassis kjører du med? (må oppgradere meg snart så litt ekstra nyskjærrig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boost a`lot Skrevet September 8, 2014 Forfatter Share Skrevet September 8, 2014 Jeg kjører med et Intrax chassie (som jeg tror jeg skal selge)... Diverse custom løsninger i understell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boost a`lot Skrevet September 8, 2014 Forfatter Share Skrevet September 8, 2014 Vel fortjent etter mye motgang! Nå blir det vel tur til Mantorp i slutten av September også nå da vel? Takk for det:) Har jo vært mye dugnad! Hadde ikke gått uten all hjelp! Ser ikke ut som jeg får mulighet til Mantorp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet September 8, 2014 Share Skrevet September 8, 2014 Du må gjerne få bildene om du ønsker det. Må sette meg ned å gå gjennom bildene, var ikke så heldig med kamera plassering og noe tull med lukkertid og fokus.. kanskje på tide å oppdatere kamera parken litt. men her er par raske. helt uten filter og redigering av noe slag. jeg har flere..men ikke alle er gode... en stolpe i veien eller en busk... osv legger på noen av Vidar sin også, tror det er potensiale i den kjerra i fremtiden også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boost a`lot Skrevet September 8, 2014 Forfatter Share Skrevet September 8, 2014 Bilder!! Så konge!! Helt sykt å se TS a3 bak bilen også vite at han blir der:) Hadde aldri trodd det!! Vet ikke hvorfor Krb kjørte så sakte? Dårlig grep i banen? Hvorfor led ikke jeg av det?? Den e46 kommer til å bli giftig. Ala VS style!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
setra Skrevet September 9, 2014 Share Skrevet September 9, 2014 1:27,84!!! Det er det sjukeste jeg har hørt. Helt vannvittig. Gratulerer så mye! Det må ha smakt så deilig. Bøyer meg i støvet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet September 9, 2014 Share Skrevet September 9, 2014 På tide og endre topic navn her nå 1:27,84 er helt værst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boost a`lot Skrevet September 9, 2014 Forfatter Share Skrevet September 9, 2014 1:27,84!!! Det er det sjukeste jeg har hørt. Helt vannvittig. Gratulerer så mye! Det må ha smakt så deilig. Bøyer meg i støvet. Takker:) Jeg syns det var heeeelt sykt! Og ordet deilig ble MYE brukt ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boost a`lot Skrevet September 9, 2014 Forfatter Share Skrevet September 9, 2014 På tide og endre topic navn her nå 1:27,84 er helt værst! Ja:) Åssen gjør jeg det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet September 9, 2014 Share Skrevet September 9, 2014 Full editor i første innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boost a`lot Skrevet September 9, 2014 Forfatter Share Skrevet September 9, 2014 Var lettere på pc enn med mobilen -Erik- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå